Po mieście

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 22.09.2012 | Komentarze 3

Po szpeje do reaktywacji zimówki, trzeba się szykować.
Stwierdziłem że zamiast zmieniać całą korbę to wymienię tylko największy blat, będzie taniej ;). Po drodze wpadłem jeszcze do Rowerowni ugadać się na serwis koła w Giancie, po półtora roku jeżdżenia na luzach w piaście w końcu trzeba się tym zająć, hehe.
Samopoczucie ciągle słabe, dziś odpuściłem Parkrun, jutro Gogola też pewnie odpuszczę, nie mam ochoty jechać dla samego wyścigu, skoro jestem przeziębiony. Poza tym, co tu dużo gadać, od sześciu tygodni startuję tydzień w tydzień, i już mi się po prostu nie chce :).

| 20:26 niedziela, 23 września 2012 | linkuj No szkoda, że Cię nie było ale rozumiem decyzję:)
| 10:20 niedziela, 23 września 2012 | linkuj E, no nie jest ze mną źle, pewnie dziś pojeżdżę, po prostu nie widziałem sensu jazdy w wyścigu na przeziębieniu, wynik byłby bez szału, a w tym roku Gogol jako cyk mnie nie interesuje :).
| 07:03 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jasie