Mordercze podjazdy

Środa, 5 września 2012 · dodano: 05.09.2012 | Komentarze 12

Wieczorem wpadł Rodman wracając z pracy do Poznania i zaproponował trening. Przewidywałem rzeźnię, więc przezornie zrobiłem przedtem 20km, kilka podjazdów i raz Jesionową rozgrzewkowo ;). Jak tylko zobaczyłem karbonowe stożki w ścigaczu Rodmana, to wiedziałem że dziś umrę ;P.
I rzeczywiście, po 5 podjazdach na Jesionowej, gdy prędkość raczej nie spadała poniżej 14 km/h w najstromszym miejscu spuchłem i chciałem robić co drugi podjazd, ale Rodman jak kat "zachęcał" do następnych ;). No i ostatecznie zrobiliśmy 10, w sumie nie wiem jak dałem radę, hehe. Jeszcze kilka kilometrów rozjazdu i wyszedł bardzo pożyteczny trening przed Liczyrzepą.
Rodman zawsze pod koniec podjazdu ekspresowo mi odchodził, tylko nie mogłem wyczaić tego charakterystycznego ruchu ręką przy manetce, gdy włączał silniczek w rurze podsiodłowej :D.
Wyszło całkiem "górskie" przewyższenie, dzięki za solidny trening, sam bym się w życiu tak nie skatował :).

Djablica | 14:19 sobota, 8 września 2012 | linkuj Masochista ;p
| 18:41 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Spoko, jak jesteście gotowi podjąć wyzwanie, to plan jest mniej więcej taki że wysiadamy we Wronkach, jedziemy na Czarnków, przeprawiamy się przez Noteć, jedziemy tamtędy do Ujścia, a później północną stroną do Osieka nad Notecią - rewelacyjna pagórkowata szoska niedawno położona. Z powrotem do Chodzieży stroną południową, wyjdzie pewnie ~150-160km, akurat na lekki posezonowy weekend ;)
| 12:41 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Z tą szosą to w rejonach Mariusza to jest dobry pomysł myślę że powinienem dać radę z nogą jest już naprawdę ok ;)
Mariusz dystans jest dystans ale to prawie 200km na szosie i ponad 6h jazdy ale tak jak mówisz 1km w tedy jest tańszy ;).
| 08:10 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Klosiu, to jest myśl. W październiku, zamiast góralami, to na szosach pojeździmy po Twoich regionach :-) Pociągiem do Wronek i później ogień ;)
| 07:40 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Rodman, spoko, wpadaj, możemy sobie nawet dłuższą wycieczkę zrobić wzdłuż doliny Noteci, za Ujściem są całkiem przyjemne górki.
Asia --> hehe :)
Zyga--> właśnie z tego co widzę te stożki tyle dają, że myślę czy sobie takich nie kupić ;D
josip --> czytałem że miałeś to samo na Osowej. Trzebaby mu przy okazji prześwietlić ten rower :)
Krzychu --> widziałeś kiedyś żebym krótki dystans jechał? Przecież kilometr wyścigu wtedy znacznie drożej wychodzi! :)
| 20:44 środa, 5 września 2012 | linkuj Teraz przeczytałem że jedziesz GIGA jasna cholera będzie ciekawie. Jak sobie pomyślę ile to jest km i to w Górach to klękajcie narody. Ja to bym się pisał ale na MINI ;)
| 20:42 środa, 5 września 2012 | linkuj No właśnie, technikę włączania tego silniczka opanował do perfekcji, też miałem okazję się przekonać:)
| 20:40 środa, 5 września 2012 | linkuj se rower od Cancellary pożyczył, skubany.
Jak z nim jechałem to też miał te mordercze stożki :)
JoannaZygmunta
| 20:05 środa, 5 września 2012 | linkuj Ten Rodman! Nie chciałabym się dostać w jego paluszki ;)
| 19:28 środa, 5 września 2012 | linkuj hehehe, nie kituj, było lajtowo, piekło ale króciutko ;-))>
nawet nie wiesz, że możesz spokojnie zrobić 20 Jesionowych ;-P ...
dzięki za treściwy trening !
po Liczyrzepie postaram się wlecieć na dłuższą objazdówkę Szwajcarii Czarnkowskiej, CU !
| 19:23 środa, 5 września 2012 | linkuj Widzę, że trening przed maratonowy konkrecik ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa htrza