Przyjemny trening

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 4

Od niedzieli mikroskopijne ilości węgli - 100-150g zamiennie z kilkoma browcami. Poza tym MIĘCHO! i warzywka :). Po co? Oczywiście eksperymentalnie ;).
Tak że dziś nie spodziewałem się wiele wysiłkowo, bo wskazówka glikogenowego baku leżała na Empty ;).
A tu siurpryza, po tradycyjnej słabszej półgodzince rozkręciłem się i zacząłem popierdylać 30-32km/h nawet na powrocie pod silny wiatr z południa, a myślałem że będę zdychał. Za każdym razem lepiej idą takie przejścia na tłuszcz jako materiał energetyczny. Tętna podejrzewam że nie było, ale przecież nie o to chodzi ;). W Czarnkowie było mi mało, więc zaliczyłem dodatkowo podjazd pod Goraj z całkiem niezłą prędkością, później pod Dębe od strony Lubasza i zjazd do Czarnkowa. Przez Czarnków przejechałem rozpędzony do 45, wyprzedzając z 10 aut i tira wlokących się główną ulicą :D.
A w Kruszewie w rowie leżał tir, który wyglądał, jakby w ogóle nie hamował przed zjechaniem z prostej drogi. Połowa kabiny wryła się w ziemię.

W kaczmarku zamiast spaść na 6 miejsce wskoczyłem na 4 :>. Jeden z konkurentów odpuścił Nową Sól, drugi jeszcze nie dogonił. Ale pewnie co się odwlecze, to nie uciecze, hehe.

| 20:40 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Ciekawe ile miałeś na liczniku ;) , że taki efekt wyszedł - fotka rewelacja
| 15:12 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj Marc --> bez eksperymentów nie ma postępu ;)
Bloom --> dzięki wielkie, zajebiste! :)
| 11:49 piątek, 31 sierpnia 2012 | linkuj http://strefasportu.pl/galerie/2012_08_27_nowa_sol/images/DSC_5727.jpg

Ale dobre foto !
| 18:03 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj Nieźle eksperymentujesz. Miejmy nadzieję, że obronisz to czwarte dzięki takiemu ekstremum :-) Ja awansowałem na siódme, ale mam przed sobą Zbycha Wiktora, więc słabo to widzę.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iadls