Bieganko

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 07.08.2012 | Komentarze 4

W końcu znośna temperatura, można pobiegać. W sumie wyszedł ładny bieg z narastającą prędkością, od 5:13 do 4:40 na ostatnim kilometrze. Mimo że znacznie chłodniej niż wczoraj, to i tak się porządnie upociłem :).

| 18:22 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj A ostatnio nawet to polubiłem :). Postanowiłem biegać cały rok na zachowawczym poziomie, bo dzięki temu uniknę corocznej kontuzji w okolicach grudnia w czasie adaptacji. Poza tym zauważyłem, że dzięki bieganiu kolana znacznie lepiej znoszą intensywne kręcenie.
feels3
| 09:08 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj Że też chce Ci się biegać o tej porze roku, ja bieganie zawsze traktowałem jako element budowania formy w zimie :)
| 11:42 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Niestety, jadę w Tatry połazić w weekend. Zastanawiam się czy nie wziąć szosy, ale nie wiem czy będę miał czas jeździć :).
| 10:54 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj W nd suchy las czy szosa ? Bo ja sie waham i szukam alternatywy ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek