Rano powrot z pracy, po

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Komentarze 4

Rano powrot z pracy, po poludniu mily przejazd szosowka po petli Murowana Goslina-Oborniki-Poznan. Po pol roku wreszcie jazda w krotkich spodenkach! ;)
Fajnie slonce grzalo, wiatru prawie nie bylo, tak ze jazda to byla sama przyjemnosc.

| 21:33 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj Tak, zolty oczywiscie znam i lubie :). Musze latem obcykac tamte rejony, bo ostatnio zlapalem sie na tym ze ciezko o nowa trese w terenie w promieniu 30 km ;)
tatanka | 21:20 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj a są różne:
np z Obornik można pojechać takim jednym magicznym szlakiem dla kucyków szetlandzkich (mówie tak bo jest potwornie zarośnięty i przebic się bardzo trudno) - za to jest nadzwyczaj uroczo (dzikie chęchy), tzn on tak naprawdę jest konny ale biorąc pod uwage jak potwornie jest zarośniety no to raczej dla kucyków. I on jest wzdluz Warty. Potem jest taki z Łukowa, zielony pieszy (Łukowo na wschód od Obornik) i on też wzdłuż Warty, i właśnie on leci w kierunku Śniezycowego, w rejonie Śnieżycowego jest ten o którym Ty mówisz, ten przez Promnice, juz rowerowy (zresztą to Pierścień Poznański), co potem przez Biedrusko idzie. Z kolei w kierunku Obornik z Poznania jest żółty, bardzo sympatyczny szlak terenowy z Moraska, i tak właśnie dziś jechałam, rowerowy, który się kończy w Chludowie i potem żeby się do Obornik dostać to juz się kombinuje bez szlaku. I parę pewnie jeszcze innych jest...ale tymi akurat jeździłam.
| 21:02 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj tej a wlasnie, jakie sa ciekawe szlaki w tamtych okolicach? Bo ten teren jest dla mnie zagadka jak do tej pory. Cos slyszalem o jakims pieszym szlaku wzdluz Warty, ale znam w tych rejonach tylko lasy od Promnic do Sniezycowego Jaru ;)
tatanka | 20:18 niedziela, 13 kwietnia 2008 | linkuj a mówiłam że bedzie ładnie
tez dzis bylam w Obornikach ale terenem bardziej...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa amysl