Runner of the storm

Czwartek, 12 lipca 2012 · dodano: 12.07.2012 | Komentarze 3

Po siedmiu kilometrach standardowej krosowej traski złapała, a właściwie zahaczyła mnie burza. Dwa kilometry w ulewie, a reszta w kapuśniaczku. Temperatura obniżyła się znacznie, biegłem z chłodnym powietrzem wiejącym z góry, a ciepłym buchającym z nagrzanej ziemi i asfaltu, nad którym od razu zaczęły się tworzyć chmury mgły. Cudo :).

W sumie 15km po 5:38/km

| 20:29 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Adamo --> efekty są: W Stroniu trzymałem ci się koła dopóki pchaliśmy pod górę :).
Z sobą już wiele przed startem nie zrobię, pozostaje tylko trzymać się na obrotach i nie utyć :).
Asia --> to właśnie lubię w bieganiu, jakoś szerzej się takie momenty odbiera niż na rowerze :).
JoannaZygmunta
| 19:31 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Też to widziałam. Cudnie i romantycznie :)
AdAmUsO
| 19:28 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj ty mnie tu nie biegaj tylko bierz się do porządku do BPS''a !!! Ty się ścigać jedziesz !!! )

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ragna