Rege

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 30.06.2012 | Komentarze 2

Takie tam, trochę cytadeli i myjka.
Gorąco. Ciekawe jak tam jutro w Lubrzy będzie, jak trafi się burza to będzie ekstremalnie. Na wszelki wypadek zostawiam na kołach Rocket Rony, w ogóle wkurzają mnie te opony, przejechałem na nich raptem 240-250km a tył nie ma już połowy klocków. Fajnie trzymają, ale co z tego, na Sudety MTB chyba będę musiał jeszcze jedną kupić, bo boję się, że mi tył nie wytrzyma dystansu.

| 20:52 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Marcin to tak jak u nas, tylko burza była koło 12. Nad ranem ma poprawić według meteo, więc może być fajnie. Nie lubie takiego czegoś, jednocześnie gorąco i mokro, słabe chłodzenie wtedy jest :).
| 19:54 sobota, 30 czerwca 2012 | linkuj Szwalbe już tak mają... Ale swoją drogą mam teraz Saguaro i się wkurzam że będę musiał niewiadomo jak długo jeździć bo są trwałe ale za to ślizgają się na mokrym jak świnia w patyku. Tak że w sumie nie wiadomo co gorsze. A dziś burza przeszła w rejonie około 9 rano po czym zrobił się upał jak w tropikach tak więc można liczyć na ciepłe błotko. O czym z lubuskiego donosi Z3W.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad