Trochę jodu

Piątek, 29 czerwca 2012 · dodano: 29.06.2012 | Komentarze 4

Obudziłem się nad morzem. W zasadzie nie wiem jak to się stało, ostatnie co pamiętam to że wychodziłem na piwo po meczu ;).
Ale skoro tu jestem, to trzeba się przebiec. Wczesne wstawanie zaczyna mi wchodzić w krew, już o 7 biegłem przed siebie, hehe. Jak zwykle klifem na zachód, w Pobierowie już wakacyjny hype, ale o tej porze widziałem nawet paru biegaczy i jednego człowieka pająka z kijkami. Za Pobierowem wbiegłem w las, trochę błądzenia między postkomunistycznymi ośrodkami wczasowymi i ostatnie kilometry genialnym interwałowym singlem samym szczytem klifu. Biegłem tam bo nie było jak zejść parę kilometrów, dopiero po jakimś czasie zszedłem wspinaczkową trasą trudności VIIa ;D.
Z powrotem plażą na boso, wieloryby już rozkładały cielska na piasku, a ja biegłem, choć w mokrym piachu ciężko, pod koniec już stopy bolały od nieustannego masażu kamieniami, więc tempo słabe.
A teraz znów jestem w Czarnkowie, zrobię popołudniowy trening, a wieczorem do Poznania. Dla pełnego obskoczenia Polski przydałoby się wieczorem skoczyć do Karpacza i nocą wjechać na Śnieżkę ;D

| 18:14 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Się zobaczy, jakie wtedy będziemy mieli warunki, no i w jakim będziemy stanie po maratonie :)
| 17:54 niedziela, 9 czerwca 2013 | linkuj Kurczę, no nie wiem. Jestem za poranną Śnieżką w niedzielę, z przedłużeniem na Okraj albo przełęcz Karkonoską grzbietem jak będzie pogoda - tamtejsze szlaki z tego co widziałem są dość techniczne, ale przejezdne. A w nocy nie będzie widoków, które o świcie są cudne :).
| 21:50 sobota, 8 czerwca 2013 | linkuj No to może w wieczór po giga maratonie w Karpaczu wybierzemy się na rozjazd na nocną Śnieżkę ? (komentarzyk piszę w czerwcu 2013) ;)
| 21:20 piątek, 29 czerwca 2012 | linkuj Twoje bi- tri- i quadro- lokacje robią wrażenie ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina