Znów bieganie

Czwartek, 14 czerwca 2012 · dodano: 14.06.2012 | Komentarze 0

Pogoda mnie zrobiła w wuja :P
Cały dzień zimno i leje, a miało być 20 stopni i ładnie. I z jazdy nici. Dobrze że choć wieczorem przestało padać i wyskoczyłem pobiegać.
W lesie mokro i pełno kałuż, tym razem biegłem w butach, hehe, więc ruszyłem dziarsko do przodu. Jednak jakieś postępy są, w marcu szczytowym osiągnięciem na tych piaszczystych drogach było dla mnie tempo 5:00, teraz na względnym luzie w miarę stałym tempem po 4:54 i nie było, że podbieg, błoto, czy głeboki mokry piach, szedłem jak czołg. Raz spłoszyłem sarnę, raz łanię, fajny rudy kolor teraz mają :). To mi się szczególnie podoba w bieganiu, na rowerze płoszy się zwierzaki ze znacznie większej odległości, biegnąc zaskakuję je będąc 5-10m od nich :).
Pierwsze 10,93km po 4:55/km, następnie 4,07km biegu progresywnego od 5:00 do 4:34 na ostatnim kilometrze, na koniec 400m po 5:52 na rozbieganie.
Fajny i dość mocny trening.
Przy tej wilgoci jaka była dziś w lesie, pot po prostu ze mnie leciał i kapał na ziemię, mimo 15 stopni na termometrze.
Sumarycznie 15,42km po 4:54/km.