Łowca asfaltu

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 2

Miało dziś wiać umiarkowanie... hehe 30km do Wielenia pokonałem w 49:45, i tylko dlatego tak wolno że znalazłem 7 kilometrów nowego asfalciku, wprost cudownego, idącego samym brzegiem torfowisk doliny Noteci i szerokiego tylko na jedno auto, krętego i w dodatku przyzwoitej jakości. Fajne spektrum zapachowe, z jednej strony charakterystyczny zapach bagien z torfowisk, z drugiej rozgrzanego w słońcu igliwia z niewysokich piaszczystych górek porośniętych sosnami. No czasem tylko zaleciało gnojówką z jakiegoś pola ;).
Jechało mi się świetnie, wiatru nie czułem, ale jak w kontrolnym sprinciku bez większej napinki osiągnąłem 51km/h to już wiedziałem że z powrotem będzie sajgon. No i bylo dość ciężko, zacząłem się zastanawiać, czy w tym roku faktycznie tak mocno wieje, czy ja po prostu jestem taki cienki? Okaże się w Dolsku, bo na razie nie mam obiektywnego porównania. Ostatnie kilka kilometrów skręciłem na górki i zaliczyłem mocno kilka dłuższych podjazdów.
Pierwsza połowa jazdy na wysokiej kadencji, druga raczej siłowo. I tym sposobem wyszedł wszechstronny trening, a ostatecznie i średnia nienajgorsza.

| 11:43 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj No oby, bo nie pamiętam, żeby w zeszłym roku mi tak wiatr przeszkadzał. Szczerze mówiąc, już zacząłem myśleć że jestem cienki jak dupa węża i na maratonie wyprzedzą mnie panowie z dostojnymi brzuchami prowadzący na pierwszy maraton swoje dzieci nieletnie ;).
Virenque
| 06:37 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Chyba wszyscy zadają sobie to pytanie, czy tak wieje czy to słabość, a to oznacza że chyba jednak po prostu tak wieje :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atome