Czarne stopy

Czwartek, 29 marca 2012 · dodano: 29.03.2012 | Komentarze 4

Ostatni trening biegowy przed półmaratonem, miał być zupełnie lajtowy, więc pobiegłem kawałek boso. Kawałek przekształcił się w solidne ponad 8km, po trzech kilometrach dość wymęczonego truchtania rozluźniłem się i zaczęło mi się biec zajebiście, wbiegałem w każdą ścieżkę która miała nawierzchnię której jeszcze nie "spróbowałem".
Trawa, mech, igliwie, piasek, żwirek, błotko (najlepsze! ;)), było świetnie i oprócz zalet treningowych widzę tu duży potencjał przyjemnościowy.
Tempo było umiarkowane, więc po założeniu butów strzeliłem jeszcze trochę mocniejsze 1.5km po głębokim piachu.

| 21:45 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Spokojnie, wiem co robię :)))
Cele są głównie treningowe, mocniejsze stopy to mocniejsze pedałowanie i bieganie bez kontuzji, aczkolwiek podbudowa filozoficzna zaproponowana przez Zygmunta nie jest mi obca :)
| 21:21 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj Proponuję lekturę autorstwa H. D. Thoreau - "Walden"
| 20:39 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj haha Umarłem rodman :D Kłosiu teraz tylko w tv ogląda szkołę przetrwania...
| 20:32 czwartek, 29 marca 2012 | linkuj hehehe, niedługo zaczniesz pić wodę z kałuży, jeść świeże soczyste pokrzywy i latać na golasa ;)))
to jest dopiero frajda !
nie zapomnij wkleić fotek :D !

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl