• Kalorie 1968kcal

Szosowo wiosennie

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 15.03.2012 | Komentarze 3

Od rana piękna pogoda, więc odwróciłem cykl praca-trening :). Najpierw rower, hehe.
Pierwsza połowa aż do Krzyża była pod wiatr, było trochę walki, choć jechało się nieźle. Od Krzyża już sama przyjemność, samo się jechało 35-38 km/h, więc średnia wracała do pionu. Najpierw minąłem tira w rowie, wypadł na zakręcie, później na popasie nad leśnym jeziorkiem zauważyłem żabę :). Jeszcze niemrawa, bardziej łaziła niż skakała, ale była. Później do ust wleciała mi pierwsza mucha w tym roku ;). Na brak atrakcji nie mogłem więc narzekać. Im dalej, tym szybciej jechałem, tętno z początku bardzo niskie, z czasem powoli szło do góry, ostatnie 20km jechałem już w niskim bo niskim, ale jednak drugim zakresie.

400km w tym tygodniu musi pęc, nie ma to tamto ;).

Virenque
| 17:18 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Dzięki wielkie za tak wyczerpującą informację :)
Właśnie "Zamek Goraj" odwiedziłem w niedzielę, ale kurde czemu to tak daleko od Poznania ? ;)
| 14:10 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj No tak, informacji najlepiej szukać u źródła ;). Kilka podjazdów jest: najbardziej konkretna jest ulica Jesionowa, jakieś 60m przewyższenia na 600m, ul Siedmiogóra, trochę mniej stroma, ale bardziej zróżnicowana, raz stromiej, raz łagodniej. Wyjazd z Czarnkowa na Piłę ulicą Chodzieską to też jest niezły podjazd, długi chyba na kilometr i dość stromy. Wyjazd na Lubasz i Wronki przez Dębe, teraz tam położyli nowy asfalcik, nie jest jakoś szczególnie stromy, ale może mieć ze 2 kilometry. Podjazd z Pianówki do Goraja, też ciekawy, bo idzie centralnie między górkami Szwajcarii Czarnkowskiej. W końcówce można skręcić pod zamek w Goraju, tam już jest dość konkretnie. Podjazd przed Ciszkowem, całkiem fajny. No i to chyba tyle dłuższych podjazdów. W sumie jak na takie małe miasteczko to trochę tego jest :).
Virenque
| 13:16 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj A ja tu szukam w necie informacji, jakie szosowe górki w Czarnkowie warto zaliczyć... chyba muszę uderzyć do Ciebie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malaw