Optymalizacja serwomechanizmów

Czwartek, 8 marca 2012 · dodano: 08.03.2012 | Komentarze 2

Wybieganie w komfortowym tempie, bardzo przyjemnie się biegało, bo las suchy od mrozu. Dużo nowych ścieżek, nie biegałem na jakieś określone tempo, więc mogłem sobie pozwolić na ciągłe błądzenie. Większość to bieg w nieznane, raz w okolicach 11 km aż się musiałem zatrzymać i sprawdzić track w Garminie, bo kompletnie zwątpiłem czy biegnę w dobrym kierunku. Ale okazało się że zmysł orientacji mnie nie zawiódł :). Rekordowe ilości saren, pewnie dlatego że dość wcześnie było. Przez cały bieg wypłoszyłem dokładnie 11. Aż czasem człowiek żałuje że nie ma jakiejś fuzji ;).
Całkiem fajne górki odkryłem, w jednym miejscu też solidny wąwóz z 10m głębokości, aż było ciężko się wdrapać na zbocze. A myślałem że to zupełnie płaskie lasy :).

| 08:00 piątek, 9 marca 2012 | linkuj No myślę o tym, trasę już mam "prawie" w głowie :). Ale tam wszędzie ryją, trwa zrywka drewna i w tej chwili jest jeszcze nieprzejezdnie. Wpisowe na wszystkie edycje by się przydało, nie powiem :).
| 05:56 piątek, 9 marca 2012 | linkuj ziomal, kiedy się wreszcie zabierzesz za wytyczenie trasy maratonu ?!

nagroda czeka !! :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoc