Niesamowicie przyjemne bieganie

Środa, 22 lutego 2012 · dodano: 22.02.2012 | Komentarze 0

Rekonesansowo przejechałem się do lasu zobaczyć jak wygląda teren. Z początku mina mi zrzedła, na drogach nawierzchnia lodowo-błotno-wodna, ale jednak zacząłem biec i okazało się, że woda wlatująca do butów ogrzewa się (bez skarpetek byłem, chyba mi to wejdzie w zwyczaj, w minimusach tak jest przyjemniej), nie jest zimno, a biegnie się obłędnie. Dużo kompletnego offroadu lasami, żeby ominąć zalane drogi. Sporo nowych ścieżek spenetrowałem siłą rzeczy, bo bez śniegu były tylko te drogi, gdzie nic nie przejechało i nie ubiło śniegu gdy było zimno. Z kilometr przebiegłem sarnią ścieżką, mimo że był to najwolniejszy odcinek, to najbardziej mi się podobał, bo co chwila zakręty, uniki i schylania się pod gałęziami, fajne :). W pewnym momencie coraz bardziej zaczęło mnie kusić żeby ściągnąć buty i przebiec kawałek boso :). Akurat słońce wyszło i zrobiło się aż nierealnie ciepło, a ja biegłem mokrą ścieżką przez zalaną słońcem porębę. Rozejrzałem się czy nikt nie patrzy, żeby mnie do wariatkowa nie zabrali ;>, ściągnąłem buty i przebiegłem się z 500m po mchu zalanym wodą z lodem. Jednak zimno w podeszwy, hehe, po 500m czym prędzej zakładałem buty, ale pierwsze kroki "barefoot" zostały zrobione i latem co jakiś czas na pewno parę kilometrów tak zrobię. Jeszcze chwilę pobiegałem, bo znalazłem stare wyrobisko żwiru bardzo urozmaicone terenowo i do auta. Zadowolony byłem dziś jak mops ;), a kolanko w ogóle się nie odezwało.

Tempo słabe, ale i warunki trakcyjne kiepskie.

Wczoraj oglądałem ten filmik:

Prawdopodobnie on mnie zachęcił do przebiegnięcia się boso, hehe. Koleś jest niezłym freakiem ;).