Minimusy

Niedziela, 19 lutego 2012 · dodano: 19.02.2012 | Komentarze 0

Dziś pierwszy raz od miesiąca założyłem Minimusy zamiast ortopedycznych Asicsów. Dodatkowo zachęcony twierdzeniami doświadczonych życiem biegaczy, że "stopy nie marzną", nie założyłem skarpetek :). Miałem trochę wątpliwości, bo Minimusy to w sumie sandały zabudowane lekką siateczką, ale okazało się że faktycznie nie marzną! :)
Nawet wlewająca się bez przeszkód woda z kałuż nie wychładzała stóp.
Okazało się, że to właśnie Asicsy były prawdopodobną przyczyną kontuzji, przez którą od dwóch tygodni bałem się biegać. Przedwczoraj już po 5km w tych butach czułem jakby już-już miało znów zaboleć kolano, dziś po 11km w większym tempie - nic.
Jakiś kilometr w okolicach Cyty biegłem gadając o GP z innym biegaczem, od razu czas zaczął szybciej lecieć.
Tętno nadal wysoko, trzeba pracować nad optymalizacją :).
Świetnie mi się dziś biegło. Średnie tempo wbrew Endomondo 5:17/km, Endomondo dolicza zawsze te pierwsze dwie minuty, gdy gps nie ma jeszcze namiaru :/.