• Sprzęt Tacx Satori

Luzy

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 9

Dziś luźno, ale po trzech dniach trenażerowania nawet to jest mi ciężko znieść.
Słuchałem Trójki; w pewnym momencie zaczęli czytać pamiętnik Białoszewskiego z lat osiemdziesiątych. Normalnie to po mnie spływa, nawet czasem słucham z zaciekawieniem, dziś jakoś doprowadziło mnie do białej gorączki :D. Prawie walnąłem grajkiem o ścianę :).
Dziś głównie szybkość, czyli 10x2:30 izolowania na nogę i parę krótkich sprintów.
Niby ma być odwilż. Oficjalnie ogłaszam, że jak w niedzielę ścieżka nad Maltą będzie czarna, to robię tam setkę po południu :). Nawet 20 kółek nad Maltą jest lepsze od trenażera.

Kategoria Chomik

| 20:40 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj No na to liczę że stopnieją, wiem z poprzednich lat że jak jest śnieg to Malta jest jednym z gorszych miejsc na rower :). Ale ma być lekko powyżej zera cały czas, więc jest nadzieja.
jacgol
| 19:58 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj dzisiaj jechałem kółko na malcie, tak przy okazji, lipa nieziemska... mokry, ubity śnieg a na nim woda... najgorzej na północnym fragmencie gdzie wyglebiłem ;) i cały mokry do chaty wróciłem...
Może przy obecnej pogodzie do niedzieli śniegi stopnieją ...:)
| 14:55 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Pewnie dopiero między 14 a 15, wcześniej będę zajęty. Nowe asfalty są spoko, ale boję się, że będą jeszcze zalane i zawalone syfem z odwilży.
| 14:47 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Wpadnę na pewno (jak nie będzie tragedii pogodowej). O której zaczynasz?
Jak nam się znudzi kręcenie w kółko, to mogę ci parę fajnych, pustych i równych asfaltów w okolicach Spławia, Krzesin, Gądek i Koninka pokazać...
| 14:05 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Taak, Afera w Czarnkowie ;). A kompy to tam bez dźwięku są :).
Szczerze mówiąc, rzadko włączam radio w czasie trenażerowania, tylko w czasie izolowania, gdzie nie muszę kręcić z dużą intensywnością. Poza tym jadę na mp3, bo nawet jeden kawałek którego nie lubię, albo choćby za wolny, skutecznie mnie wybija z rytmu.
Wojtas, jak będziesz miał chwilę to wpadaj, pościgamy się ;). w towarzystwie zawsze się lepiej kręci.
Dziś wsiadłem na trenażer i po 5 minutach zsiadłem :D. Jak pomyślałem że mam kręcić godzinę to mi się odechciało kompletnie :).
| 09:07 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Jest jeszcze kilka mniej lub bardziej znośnych rozgłośni: Radio Afera, Radio PiN, Radio Roxy, IV-ka, Radio Merkury (wybrane audycje), słuchając ich człowiek wrqwia się rzadziej.
Jak nie będzie kompletnej słoty, to chętnie się dołączę na co najmniej kilka kółek w niedzielę, zawsze we 2 raźniej:)
| 21:46 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Djablica --> pamiętam że kiedyś setkę tam walnęłaś :). Ale ja nie cierpię się kręcić w kółko, mój maks nad Maltą to co najwyżej 50km jak do tej pory. Ale jak się zawezmę to się uda :).
Rodman --> z tego co pamiętam, na RMF leci taka muza, że z wkurwienia połamałbym pewnie rower :D.
| 21:30 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj ... Planeta FM ?!, tam przynajmniej fajna dynamiczna sieka leci ;-)) !
Djablica | 21:23 czwartek, 16 lutego 2012 | linkuj Tak, kółka nad Maltą do setki to fajna sprawa. A to kaczki się biją, a to lisy biegają, a to nietoperze szaleją, ja się nie nudziłam. Miłego kręcenia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow