• Temperatura -5.0°C

Polarnictwo stosowane

Piątek, 27 stycznia 2012 · dodano: 27.01.2012 | Komentarze 5

Trzeba się trochę bujnąć rowerem bo nabiegałem w tym tygodniu 50km, a roweru null ;).
Rano na mieście trafiłem na wyprzedaż w małym sklepie turystycznym, za 70 zł kupiłem dwie pary rękawic, narciarki na rower i lżejsze z membraną do biegania. Do tego podróbę buffa za 17 zł na spróbowanie i termos 0.7 na ekstremalne wyprawy. Hehe, obkupiony już jestem na zimę :).
Oczywiście od razu wyjazd w celu wypróbowania rękawic, słyszałem że narciarki są dobre na rower, ale jak to zwykle bywa, wątpliwości pozostały. Bezpodstawnie, jeszcze nigdy mi tak ciepło nie było w ręce, aż się zszokowałem. Prędzej mi uda zaczęły marznąć niż palce u rąk. Buff trochę cieńszy od oryginału, będzie dobry na lato. Poza tym różnic wielkich nie widać.
Ale zadowolony jestem z tych rękawic narciarskich, wyszło 35 zł para, a w ręce bez porównania cieplej niż w rowerowych "zimowych" za ponad stówę, gdzie ręce zaczynają już marznąć w okolicach zera.
Co do trasy, to 2x dookoła Rusałki i parę zawijasów w terenie.

| 23:47 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Nie polecam testowania tych bufów :D Nabawicie się tylko bólu gardła, jak ja w zeszłym sezonie.
| 21:50 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj no to jutro pojadę sam, pewnie koło 12-13 bo wtedy jest najcieplej. Jak byś zmienił zdanie, to daj znać.
Co do niedzieli to zależy czy nie będę miał odmrożeń i w ogóle od życia rodzinnego:) zgadamy się jeszcze...
| 20:24 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Jutro ma być mega zimno :). Ja mam takiego pomysła, że idę na jakiś trekking z plecakiem, start koło 8 rano parking Dziewicza góra... Planuję jakieś 30 kilosów, więc pewnie koło 14 dopiero będę wracał, może i nawet na chwilę bym wyskoczył pojeździć, ale raczej nie przed 17.
Ale muszę zrobić długi wysiłek niestety, a w niedzielę raczej nie będę miał czasu.
Chyba że w niedzielę chcesz się przejechać, tyle że najpóźniej do 14 będę musiał być z powrotem.
| 20:13 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj widzę, że przed kompem siedzisz:) Może jutro zrobimy jakiś wypad polarny, jak przed rokiem i przetestujemy te buffy za 17 zeta? Kierunek dowolny, ale najlepiej teren - Strzeszynek, Zielonka, Malta, WPN...
| 20:08 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Czyżbyśmy w tym samym sklepie byli:), 4F?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa botek