D... nie pogoda

Sobota, 21 stycznia 2012 · dodano: 21.01.2012 | Komentarze 3

Szkoda gadać, przynajmniej do 15 zapowiadała się w miarę pogoda, ale oczywiście w nocy napadało parę cm śniegu. I z w miarę pogody zrobiła się kupa g...
Niech się zrobi normalna zima, albo niech przyjdzie wiosna. Cokolwiek! Byle nie takie coś, dzień w dzień chlapa bez mrozu.
Totalnie bez ochoty wyskoczyłem pobiegać, żeby dzień nie był całkiem stracony treningowo.
Przy osiedlach chodniki jeszcze ok, natomiast Cytadela cała zachlapana. Buty mi przemokły :/.
Dwa odcinki ponadkilometrowe szybciej, ale jeszcze w drugiej strefie, w tempie ~4:50/km, poza tym człapanie.
11.5km

Jedyny jasny akcent to lecąca powoli w dół waga. Jak siedzę w Czarnkowie to niby jem dużo, ale w większości trzymam się paleodiety i zawsze jak wrócę do Poznania okazuje się że jest trochę mniej :). Rano 78.3kg, po treningu nawet 77.5kg. I gitara :).

| 17:22 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj josip --> z moich obliczeń wynika, że jeszcze maks 5-7 tygodni, później powinno być lepiej ;). Ale tęsknię już nawet za -10 stopniami, przynamniej by się przyjemniej biegało :).
Tomek --> no tak źle nie jest, jeszcze mnie wiatr nie porywa :).
| 21:15 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj Jesteś w ogóle widoczny przy takiej wadze ? :D
| 17:56 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj Pierwsze 5 zdań równie dobrze mogłoby się dziś znaleźć na moim blogu:)
Takiemu gównu na zewnątrz mówimy zdecydowanie NIE!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa scsie