• Temperatura -1.0°C

Orka na Dziewiczej

Niedziela, 15 stycznia 2012 · dodano: 15.01.2012 | Komentarze 8

Zaczynam lubić to wcześniejsze wstawanie. Nawet w weekend sam z siebie budzę się o ósmej i wyjazd o 11 na trening nie stanowi problemu.
Tak jak wczoraj wymyśliłem, Dziewicza Hora.
Pięć pętli, nie na maksa, bo to nie czas żeby jeździć w beztlenie, ale tak żeby poczuć nogi. Śnieg wymieszany z podmarzniętymi liśćmi; ślisko.
Pełen parking aut, pełno spacerowiczów, nawet zjeżdżając z killera za każdym razem miałem widzów w postaci jakiejś rodzinki ;).
Mniej więcej 600m przewyższenia i 22km dystansu. Mimo chłodziku, pod koniec skończyła mi się woda w bidonie, co za często mi się nie zdarza zimą.
Dane pętli:
1. 18:00, avhr 147, hrmax 167
2. 17:54, avhr 145, hrmax 162
3. 17:12, avhr 149, hrmax 163
4. 17:01, avhr 147, hrmax 161
5. 17:49, avhr 143, hrmax 157

Powrót standardem przez Kicin i Koziegłowy. Koło kamienia upamiętaniającego pożar minąłem jeszcze dużą grupę bikerów wracających gdzieś z Zielonki.

Tak BTW:
"Pasze firmy St. Hippolyt zawierają umiarkowaną ilość skrobi, co wpływa korzystnie na proces trawienia. Liczne badania instytutu KER dowiodły, że pasze, które są obfite w skrobię podnoszą poziom cukru we krwi, co skutkuje znacznym spadkiem sprawności. Niewłaściwy poziom skrobi prowadzi również do spadku energii i kondycji. Poza tym badania KER dowiodły, że dieta uboga w skrobię, a bogata w tłuszcze i włókna, pozytywnie wpływa na pracę serca i podnosi wytrzymałość. Dieta oparta na paszy ubogiej w skrobię wpływa na zmniejszenie produkcji potu, polepsza wydajność oddychania komórkowego i redukuje problemy trawienne. Redukcja poziomu insuliny w krwiobiegu usprawnia tolerancję na stres i zmniejsza nadmierny temperament."

Może to i jest sposób? To tekst o paszy dla koni wyścigowych :), ale jakoś dobrze mi współgra z ideą paleodiety :).

| 08:17 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Dobre! Niektórym w sektorach przydałaby się taka pasza bo strasznie narowiści są na starcie:)
| 20:29 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Kurna ja bym nie ryzykował :)
Kłosiu nie idź tą drogą i nie próbuj tej paszy.
| 20:24 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj No właśnie, ten temperament też mnie zaniepokoił, ale nie próbowałem jeszcze tej paszy :D. Ale może zmniejsza tylko nadmierny, a normalny zostawia, hehe.
| 20:10 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj A co z temperamentem? ;D to takie pytanie a propos paszy dla koni.
| 20:05 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Dobre z tym wcześniejszym wstawaniem :D
| 17:27 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Bardzo dobrze pierwsze kółko zawsze trzeba zrobić powoli bo może się zdarzyć jakaś niespodzianka ;)
| 16:59 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Racja. Ale wydaje mi się że czas z pierwszego kółka zaniżyły głównie zjazdy, pierwszy raz zjeżdżałem wolniej, bo było ślisko. Później się przełamałem. Poza tym jak zauważyłem avhr i hrmax zależą dość mocno od przełożeń, im twardsze tym tętna wyższe przy porównywalnych czasach. Tak że warto co jakiś czas taki trening zrobić i wyciągnąć wnioski :).
| 16:52 niedziela, 15 stycznia 2012 | linkuj Ciekawe jest porównanie czasów i tętna na 1 i na 4 kółku. Jadąc minutę szybciej (to sporo) masz taki sami avhr i nawet znacznie niższy hrmax, a przecież zakładam, że już na pierwszym okrążeniu byłeś rozgrzany...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa awyma