Szuranie po ciemku

Niedziela, 8 stycznia 2012 · dodano: 08.01.2012 | Komentarze 4

Takie tam wyjście po nocy dla podregulowania metabolizmu. Czołówka na łeb i nad Rusałkę, jedna pętelka GP Poznania i nawrót. W sumie najwyzej 13-14km, więc wolno.
Nad Rusałką słabo się biegło, bo dużo błota, po ciemku nie chciałem specjalnie ryzykować. Mogłem na bieżnię na Olimpię skoczyć, choć nie wiem czy jest otwarta o tej porze :).
Jakiś sezon na komórki, ostatnio Rodman coś znalazł, a dziś ja - całkiem porządną Nokię 500, udało się skontaktować z kobietą i jej oddać po pewnych perturbacjach :).
Waga 79kg, całkiem porządnie. Spada powoli, ale stale. Już co niektóre obciślaki na rower zaczynają być luźne ;))).

| 18:39 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Trzeba gonić, zdrowa konkurencja daje lepsze efekty :). Gorzej jak się okaże, że na wiosnę będę lżejszy od Mamby :D.
josip, no niee, pani razem z nokią miała najwyzej 60 kilo :D
MAMBA
| 16:39 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj Zaraz mnie dogonicie z tą wagą :)
| 14:29 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj "Waga 79 kg" - ale kto, Nokia czy ta kobieta?:)
| 07:46 poniedziałek, 9 stycznia 2012 | linkuj No gonisz, gonisz mnie z tą wagą ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages