Świąteczne bieganie

Niedziela, 25 grudnia 2011 · dodano: 25.12.2011 | Komentarze 9

Tym razem wyjechałem za miasto, na bardziej piaszczyste tereny, nie chciało mi się brodzić w błocie.
Standardowa, 15.5km pętla. Początek dość ciężko, biec mi się zaczęło dobrze dopiero po 40 minutach, ale później już miodzio. Wyszedł BNP, czyli bieg z narastającą prędkością (lubię te niezrozumiałe biegowe skróciki ;)), stopniowo przyśpieszałem, półtora kilometra przed metą zasuwałem już na 160bpm, a na ostatnich 200m wbiłem się prawie na tętno wyścigowe, 170 bpm. Różnica prędkości w porównaniu do spokojnego tempa 5:30 jest znaczna :).
Czas 1:25:09, średnia prędkość 10.93km/h, tempo 5:28/km.
W sobotę bieg sylwestrowy, zapowiadają się dobre warunki, mam nadzieję na średnie tempo 4:20-4:30 na tym dystansie (10.8km).

| 19:26 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Na Maksa ;) Już raz próbowałem i się to skończyło bardzo nieciekawie ;) Na maksa pobiegnę ostatni odcinek ;) Oczywiście 5km i to pod warunkiem, że mi przejdą zakwasy ;) Aktualnie lewa noga łydeczka napieprza po ostatnim biegu. Czwórki i dwójki już mniej podobnie prawa. Piszczele też ok. Teoretycznie powinno być ok do soboty. Jutro trening siłowy zrobię tylko górę nogi sobie zostawię na sobotę ;)
| 18:16 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj No to super :)
Na jaki dystans? W sumie biegniesz cały czas na maksa, my kolarze nie mamy problemów z wydolnością, najwyzej później zakwasy będą :)
| 17:39 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Zapisałem się, to będzie mój debiut kompletnie nie mam pojęcia jak biec ale potraktuje to jak trening wydolnościowy - wzmacniający mięśnie nóg ;)
Niestety nie mam butów do biegania więc pewnie wezmę jakieś stare rozchodzone laczki ;)
| 16:05 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Maks, zapisz się na bieg sylwestrowy :). W zeszłym roku biegałem najczęściej między 7 a 6 min/km, nie myślałem że mogę szybciej. Dopiero na zawodach się okazuje jak szybko można biegać i wtedy można jakoś adekwatnie dobrać tempo treningów. Poza tym takie zawody to fajna zabawa, no i medal do powieszenia na ścianę ;).
| 10:53 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Kurcze jak to czytam to jest dla mnie niewyobrażalne tempo ;)
| 10:41 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj W tej chwili na twardym bez problemu bym zrobił 5:00/km na tym tętnie :). Ale tam gdzie biegam jest jednak dość nierówno i miękko, zawsze jak przyjeżdżam do Poznania i biegam czuję się jak rakieta :)
| 09:34 wtorek, 27 grudnia 2011 | linkuj Niezła średnia ;)
| 20:16 niedziela, 25 grudnia 2011 | linkuj Hehe, widać słodkie podobnie na nas działa ;>
| 15:37 niedziela, 25 grudnia 2011 | linkuj He he, mi dzisiaj wyszła niemal identyczna średnia, identyczny czas na km i bardzo zbliżony dystans. Wesołych!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ialpr