Cytadela we mgle

Niedziela, 13 listopada 2011 · dodano: 13.11.2011 | Komentarze 2

Zimno, wilgotno i mgliście. Nie za dobra pogoda na rower, ale na bieganie już jak najbardziej. Co prawda tętno niskie (brak śniadania przed biegiem), ale tempo bardzo dobre jak na tak spokojny bieg, 5.7km w pierwsze pół godziny, to tempo prawie takie, jak na biegu Przemysła :). Na Cytadeli sporo ostrych podbiegów i zbiegów, żeby nie zamulać się jednostajnym truchtaniem, ogólnie Cytadela na takie piętnastokilometrowe biegi jest już ździebko nudna.
W końcówce już odczuwałem braki w glikogenie, ale tempo nie spadało. Podoba mi się taki szybkokadencyjny bieg na śródstopiu, mniej się człowiek męczy, a tempo wyższe.

| 22:38 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj No ja jakoś ostatnio zupełnie nie mam z tym problemów, nie mogę się doczekać treningu. Może to przez urozmaicenie? Bieganie w tym roku podoba mi się i czuję że biegam coraz szybciej. Na początku kwietnia jest półmaraton, już jestem ciekaw czasu :).
| 18:57 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj Też miałem w planach dzisiaj pobiegać ale nygusostwo mnie zjadło :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ntrum