Bieg wieczorny

Czwartek, 13 października 2011 · dodano: 13.10.2011 | Komentarze 3

Troszkę już chłodno wieczorem, trzeba wbić się w długie spodnie i gamex. Wystartowałem tuż przed zachodem, nie wiedziałem jak mi się będzie biegać, więc nie patrzyłem na tempo, tylko na podstawy, proste plecy, praca rąk, lądowanie na śródstopiu, kadencja itp. Zdziwiłem się gdy dotarłem do punktu, w którym zimą zawsze zawracałem przy 45 minutach. Czas 37:50!!! :D Normalnie urodzony biegacz ;D.
Ale nie wiem czy to dużo czy mało, bo nie mam sposobu na zmierzenie dystansu ;))).
Przebiegłem jeszcze z półtora kilometra do 45 minut i zawróciłem. Zmrok zapadał, parę razy przepłoszyłem z drogi sarny... dobrze że nie dziki, bo pewnie ja bym się przepłoszył. Do auta dotarłem jak było już solidnie ciemnawo, z powrotem biegłem trzy minuty dłużej, ale i tak to cztery minuty lepiej niż w zeszłym roku :).
W sobotę pewnie wystartuję w Biegu Przemysła, dopiero wtedy się okaże, co jestem wart na tle innych. Cudów się nie spodziewam :).