Rozruch

Sobota, 1 października 2011 · dodano: 01.10.2011 | Komentarze 5

Próbna jazda. Beznadzieja, w ogóle nie ma siły. Raczej sobie odpuszczę Wolsztyn, a szkoda, ale maraton z nie do końca zaleczonym zapaleniem gardła nie ma sensu.
Kupiłem niby prochy na maraton, ale raczej zostaną na później :)

| 17:16 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Nawet mnie nie wkurzaj :). Widzę po wynikach że była szansa na trzecie miejsce M3 :P.
mlodzik
| 17:41 sobota, 1 października 2011 | linkuj Nie wierzę, nie będzie Klosia! Nawet Denis będzie :D
| 15:04 sobota, 1 października 2011 | linkuj Bloom --> nie mam szosy w Poznaniu. Zresztą, to takie samo obciążenie jak wyścig ;). Spokojną wycieczkę w terenie sobie zrobię :).
Maks --> Też żałuję, zapowiada się fajna traska, deklarowane 1200m przewyższenia na 66km to nie w kij dmuchał.
Czuję się nieźle, ale gardło jeszcze trochę boli i brak siły. A jechać na maraton tylko żeby przejechać mi się nie chce, tym bardziej że patrząc na listę była szansa na pudło... o ile oczywiście Kaiser i Krzywy nie przyjadą ;).
| 14:46 sobota, 1 października 2011 | linkuj Szkoda, że Ciebie nie będzie. Ale skoro nie jedziesz to musi być faktycznie kiepsko :(
| 13:53 sobota, 1 października 2011 | linkuj to może obornickie ;>

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr