Ostatni dzień lata

Czwartek, 22 września 2011 · dodano: 22.09.2011 | Komentarze 2

Prognozy były jednoznaczne - będzie padać albo nie ;).
Wyskoczyłem na ostatni trening przed Istebną, znów do Wielenia, tyle że na początku pagórkowatą południową szosą. Pod wiatr wysiłek był spory, ale we Wieleniu było mi jeszcze trochę mało, więc pojechałem rozbiegową szosą z Michałków zobaczyć, dokąd jest taki ładny asfalcik. Tą szoską mogę sobie jeździć w nieskończoność :). Asfalcik jak lustro, zakręciki, cały czas w lesie, jeziora, bagienka, wszystkie rodzaje lasów :).
Niestety po 10km super asfalcik się urwał i do wyboru pozostały trzy jednakowo dziurawe drogi pamiętające chyba drugą wojnę światową ;).
Zawróciłem i na spokojnie z wiaterkiem w plecy ciągnąc 34-35km/h wróciłem północną stroną do Czarnkowa. A w Czarnkowie szał ciał, bo akurat przyjechał Tuskobus :D.

| 21:10 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Dzięki, szkoda że nie jedziesz.
Też mi się już smutno robi, że ostatnie jazdy po górach i znów na pół roku koniec.
Ale za pół roku znów będziemy jak dzikusy jechać na pierwszym górskim maratonie ;D
| 19:41 czwartek, 22 września 2011 | linkuj No to powodzenia na kultowej już trasie w Beskidach :)
Mnie niestety ominie ostatnie golonkowe starcie w sezonie 2011, będę żałował, ale trudno. Więc pozostaje trzymać kciuki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obiep