No to se k... pojeździłem

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 08.08.2011 | Komentarze 6

Nie startowałem w Suchym Lesie, więc po południu chciałem się wybrać poorać na Osowej. Zaczęło padać w momencie jak wyszedłem na dwór :). Trochę pojechałem, ale nie przejaśniało się, raczej wręcz przeciwnie. Chwilę pogadałem z wracającym z maratonu Josipem i do domu. Ciężki trening, muszę uważać, jeszcze parę takich i się przetrenuję ;).

| 18:45 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Jakbym miał cytadele pod domem to bym po niej bardzo często jeździł :)
cyclooxy
| 18:25 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj No widzisz, a ja planowałem powspinać się trochę w ten dzień na dziewiczą i ostatecznie wybrałem okolice Strzeszyna Kiekrza i Cytadeli bo stwierdziłem, że w ulewie lepiej będzie się jeździć blisko domu ;D Także mimo tej pogody wybrałem się na rower.
| 16:57 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj No jak spotkałem Josipa to mówił, że przed chwilą Ciebie minął ;).
| 16:16 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Mariusz to musieliśmy się minąć ;)
| 15:38 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Rozważałem to, ale na tyle się zraziłem czekaniem na wyniki w Mosinie, że stwierdziłem że obywatelsko zaprotestuję i oleję ten maraton ;).
Ale mogłem na przykład wstać rano na ustawkę szosowców, też bym nie zmoknął. I tak się potwierdza powiedzenie, że kto rano wstaje temu Pan Bóg daje... pojeździć ;)
| 11:36 poniedziałek, 8 sierpnia 2011 | linkuj Trzeba było wstać wcześniej i startować w Suchym Lesie :-) - nawet wyniki były już w necie po 24h

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asasi