Windblast Czarnków-Poznań

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 9

Dość silny i chłodny wiatr z zachodu postanowiłem po południu wykorzystać w biciu rekordu trasy z pracy do domu ;). Chciałem pobić dwie godziny, jeszcze mi się to nigdy nie udało.
Początkowo super - 40km/h prawie nie schodziło z budzika aż do Ludomów, później nastąpił cięższy odcinek z bocznym wiatrem, ale w Obornikach ciągle średnia 35.8, niestety na podjeździe do Bogdanowa spadła ponizej 35 km/h i choć później nadrobiłem, i od Złotników, gdzie znów dostałem wiatr w żagle ciąłem znów około 40 km/h, to jednak w mieście korki i światła zrobiły swoje i nie dowiozłem średniej 35 km/h pod drzwi ;). Ale cel osiągnięty - door to door 1:57:45!!! :D
A jutro podobno silny wiatr z południowego wschodu - czyżby kolejne podejście? ;)

E2/M1, KOW 6, obciążenie 708.

| 14:57 sobota, 28 maja 2011 | linkuj bloom --> to powyżej 2:30 w ogóle się na mecie nie pokazuj ;))).
| 22:15 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Ła tam :D urwiesz szerszeni na 1 zakręcie :))
Zobacz ino na moją grupkę na 86 Same młode wilki na szosach. Ale będzie jazda :DD
KeenJow
| 21:11 piątek, 27 maja 2011 | linkuj Hmmm, wypatrywałem kolarzy z autka jak leciałem z Kołobrzegu i kilku widziałem na trasie, ale przy mojej prędkości i Twojej średniej mogliśmy się nawet nie zauważyć ;) Gratki ;)
| 19:20 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj No kurczę, prawda jest taka, że jestem w ogonie startujących na giga. Ponownie :). Jak się wkurzę, to po prostu pojadę mega, nikt mnie na giga pod pistoletem nie trzyma :).
Szerszenie faktycznie - dziadki M5 i M6, Interkol odpala w silnej grupie na mega dopiero jakieś 8-10 minut po mnie, ciekawe ile im zajmie dogonienie mnie ;). Wynikiem specjalnie się nie przejmuję - wiadomo ze tu obsada jest mocna, a ja w końcu jadę tam na trening :).
Rodman | 19:03 czwartek, 26 maja 2011 | linkuj w zeszłym roku w czołówce peletonu był tylko jeden szerszeń, myślę, że nie są zbyt mocni ... powodzenia !
| 21:46 środa, 25 maja 2011 | linkuj Właśnie przeczytałem że startuję o 7:43, a o 7:44 całe stado wściekłych Szerszeni Trzebnica :))). Podejrzewam że jak do nich dołączę i się utrzymam to wynik może być niezły ;).
| 20:23 środa, 25 maja 2011 | linkuj Czytałem, byłem pod wrażeniem :)
W takim razie powodzenia w Lesznie !
| 20:00 środa, 25 maja 2011 | linkuj Jacek --> dzięki :). Jutro muszę wracać, na szczęście wiatr się odwraca i też będzie dobrze :))).
Nie wiem czy czytałeś wpis o Gryflandzie z 14 maja - tam współpracując zaledwie we trójkę osiągnęliśmy na blisko 190km trasie średnią 35 km/h. W Lesznie spodziewam się że będzie lepiej - startuje tam trzy razy tyle ludzi, więc większe peletony się tworzą :).
| 19:50 środa, 25 maja 2011 | linkuj Kolejna bariera złamana - gratki !
Z taką średnią zamierzasz pomykać na szosowym maratonie ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaw