Spacerek

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · dodano: 26.04.2011 | Komentarze 3

Wieczorem dla zdrowia, bo jeszcze dziś parę kawałków placka zostało zjedzone ;).
Jak tylko wyjechałem z Czarnkowa zaczęły się mokre asfalty i praktycznie były takie do końca, zresztą cały czas goniłem dwie wielkie szarobure polewaczki z kurtyną opadów, odchodzące na północny zachód ;). Ale było genialne powietrze po deszczu, uwielbiam ten zapach schnącego rozgrzanego asfaltu.
Przy okazji odkryłem przyjemny pagórkowaty kawałek szosy na odcinku Lubasz-Stajkowo-Bzowo-Goraj. Asfalt nie idealny, ale da się jechać bez gubienia plomb ;).
Wiekszość na luzie i na małej tarczy, wrzuciłem dużą tylko na dwóch zjazdach, bo mi żal było prędkości :). Mocniej było tylko raz - na podjeździe Siedmiogórą w Czarnkowie. Tam się nie da jechać luźno ;)

E1, KOW 3, obciążenie 213.

mlodzik
| 16:39 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Nie zgadzam się, ciasto to półprodukt oraz np. deser, zwykle oparty na bazie pieczenia przetworów zbożowych (przede wszystkim mąki), cukru, jajek, tłuszczów i wody, źródło - wikipedia ;D. Wiadomo o co chodzi, po prostu w naszym kraju czasem jedno słowo ma dwa znaczenia. Tak jak np. w angielskim na ciastko powie się cake lub pie choć jest to słodkie w różnych postaciach :)

| 12:30 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Hehe, no mnie też się to zawsze wydawało dziwne, w końcu placek to kompozyt z części podkładowej, czyli CIASTA właśnie, i zasadniczej, czyli galaretki, kremu itp, itd ;)))
Ale może gdzieś samo ciasto jedzą, nie wiem... :D
CheEvara
| 11:01 środa, 27 kwietnia 2011 | linkuj Wreszcie ktoś, kto na wypiek mówi PLACEK, a nie ciasto!;)))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ygasn