Opalanie odnóży i odręczy :D

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 2

Wreszcie na krótko, o yeah!!!! :D
Rewelacyjnie ciepło, po wioskach zaczęły się zbierać gangi dzieciaków na rowerach, w końcu mam się z kim pościgać ;)))
Jeden szybki sprint z blatu za skuterkiem, nie dogoniłem mimo 51km/h na budziku i 179 na pulsaku.. Można to potraktować jako ćwiczenie na moc ;).
Wzorcowe S3, organizm już wypoczął, tętna wysoko, książkowy drugi zakres na płaskim, trzeci na podjazdach.
Od pół roku nie jeździło mi się tak dobrze, w końcu słońce na łydach :D :D.

Pierwszy wyścig już za 10 dni, AAAAA!!!! :)))

S3, KOW 3, obciążenie 291,

| 17:48 środa, 30 marca 2011 | linkuj Ja bym sobie pojeździł, ale nie mogę, bo mam tydzień rege i 8, maks 9 godzin mogę pokręcić ;). Mało jak cholera po 16.5h z zeszłego tygodnia ;).
No kilometrów trochę poszło, teraz zgodnie z planem będzie troszkę mniej objętościowo, ale za to intensywniej. Epickie przebiegi 450km/tydzień mam już pewnie za sobą, chyba że wyszarpnę się jeszcze na jakąś wyprawke w wakacyjny tydzień :))).
mlodzik | 17:20 środa, 30 marca 2011 | linkuj No pogoda zarąbiasta, przyjemnie się jeździ i nie trzeba się ubierać jak eskimos.
Patrzyłem na twój wykres, kilometrów ładnie na trzaskałeś w sezonie 2011, super.
Ja jutro jadę setkę :). Ma być 15 st. C.
Nie mogę się doczekać Murowanej...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iauli