Najpierw szybko, potem wolno

Środa, 16 marca 2011 · dodano: 16.03.2011 | Komentarze 4

Trasa prosta jak konstrukcja cepa:

Do Krzyza Wlkp pieeeekloooo!!!! :)) 35-50km/h, w absolutnie nieruchomym powietrzu (jechalem z predkoscia wiatru :)) grzalem sie w sloneczku, ktore akurat raczylo wyjsc, we Wieleniu bylem w 48 minut, postanowilem dobic do Krzyza, tam zanotowalem przyjemna srednia 37km/h. 45km w godzine i osiem minut! :D
Ale juz przy przejezdzie przez doline Noteci zrobilo sie ciekawie, boczny wiatr pizgal tak, ze kilka razy naprawde balem sie ze mnie wymiecie do bagien na torfowiskach :). W Drawsku skrecilem pod wiatr... juz po 10km gorzko zalowalem ze chcialo mi sie jechac z wiatrem ;). Predkosci rzedu 22, w porywach 25 km/h, ciezko tez bylo utrzymac tetno, bo wiatr nie wial jednostajnie, tylko gwaltownymi podmuchami z calej przedniej polsfery. Do Czarnkowa dobilem po prawie dwoch godzinach, porzadnie wymeczony. Po spojrzeniu na srednia troche sie zdziwilem. Az tyle? ;)
Jak sie dwie godziny jedzie ponizej 25km/h to 29 na liczniku moze troche dziwic :).

E2, KOW 4, obciazenie 712,

| 20:11 środa, 16 marca 2011 | linkuj Nie daj się przynajmniej 2h ;)
| 19:49 środa, 16 marca 2011 | linkuj Sikor --> widzialem u ciebie na blogu ze jakies Trzcianki tam masz. Ale sie tego namnozylo ;))
Maks --> no wlasnie miedzy innymi dlatego dzis sie wybralem na dluzsza jazde, jutro pewnie bedzie sie trzeba wdrapac na trenazer, a nie sadze zebym wytrzymal wiecej niz poltora godziny :).
| 18:28 środa, 16 marca 2011 | linkuj Super trening pozazdrościć ;) Kurcze idzie front i pogorszenie pogody :(
sikor4fun-remove
| 18:22 środa, 16 marca 2011 | linkuj Ciśniesz ostro widzę ... :D Trzcianka :D u mnie są dwie takie miejscowości zaraz niedaleko siebie ;D i jednak jest i więcej :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asudo