Tlenowka z ekipa

Niedziela, 16 stycznia 2011 · dodano: 16.01.2011 | Komentarze 9

Kolejna dluzsza jazda w tlenie. Z Jackiem i Jarkiem spotkalismy sie przy zrodelku na Malcie, chcielismy przebic sie do Browarnej terenem, ale bylo takie lodowisko ze nawet isc sie nie dalo :). Troche nadlozylismy omijajac lasek szosami, pozniej juz w miare szybko do Tulec, gdzie spotkalismy Blooma, czyli Tomka. Na chwile odwiedzilismy Rodmana, przy okazji obczailismy podjazd na ktorym Rodman zwykle cwiczy sile :> i ruszylismy dalej. Do Srody w miare, wiatr boczny, wszyscy mieli sily wiec jechalo sie niezle. W Srodzie Jarek musial juz wracac i dalej jechalismy we trzech. Nastapil najgorszy kawalek przez Zaniemysl do Sremu, pod dosyc mocno wiejacy wiatr, ale po malym popasie i uzupelnieniu kalorii jakos poszlo. W Sremie bylismy kolo 14, trzeba sie bylo zaczac sprezac zeby zdazyc przed zmrokiem, wiec dalsza droga bez zbednego gadania i szybko w miare mozliwosci, bo juz setka powoli stukala. W Mosinie Tomek odbil na Kornik, a my z Jackiem pojechalismy glowna droga do Poznania, i rozstalismy sie w Luboniu. Na myjni znowu kolejka :).
Niezastapiony Jacek znow nacykal fotek :).

Rangers lead the way! ;)

Przyjemna pagorkowata szosa pod Mosina.

Juz nieco podniszczeni na ostatnim popasie w Mosinie. Moje "oszukane" oponki z poczatku troche zbulwersowaly Blooma ;).

Trasa:

Kolejny udany trening, choc tetno dzis dosc nisko stalo. Jednak zwiekszona dawka treningow w podstawie swoje robi i jest lekkie zmeczenie. Ale ladnie tych km łoimy w styczniu, jeszcze pare tygodni temu ani bym nie przypuszczal ze sie tak da :).
KOW 4, obciazenie 1216.

| 19:05 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Maks, faloxx --> dzieki :). Pogoda sprzyjala, trzeba takie okazje wykorzystywac :).
josip --> no widzialem ze sie bujales w poblizu Mosiny :). Szkoda ze sie nie spotkalismy, troche bys pociagnal ;).
jacgol --> oj tam, siodlo w zimowce mam bardzo wygodne, wrecz kanapowate ;).
Rodman --> Np, szkoda ze nie mogles sie wybrac, bo tak samemu bez amortyzatora troche nieswojo :D
Adam --> kto wie, kto wie... ;). Przy takiej ladnej pogodzie rzeczywiscie mozna szalec. Jutro mam nadzieje wyskoczyc na szosowke, moze sie uda :).
AdAmUsO
| 11:01 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj 5h- ładnie pośmigane :) coś czuję że jak pogoda się utrzyma to w przyszły week pęknie pierwsze w tym roku 200km na BS ;)

pozdrawiam
| 07:25 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj gratuluję dystansu i dzięki za odwiedziny :)
jacgol
| 22:49 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj 5 godzin w siodle na początku sezonu ...szacun :)
| 21:52 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj O ja, znowu daliście czadu z dystansem! I znowu pewnie mało brakowało byśmy się spotkali. Ja koło 15 ciąłem na Mosinę od strony Kórnika ale w Rogalinku zdecydowałem się na powrót niedawno odkrytą trasą przez Kubalin. Natomiast zastanawiałem się przez moment nad wariantem Mosina - Puszczykowo - Luboń. Wtedy na bank byście mnie dogonili, albo ja bym Was dogonił, he he.
faloxx
| 20:23 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj No panie, to dałeś czadu. Pozdrawiam :-)
| 20:00 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Ładny dystans ;)
| 17:12 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj U mnie srednia byla od poczatku kiepska, bo troche nawet z laczka szlismy na Malcie. Caly czas w okolicach 25-26 km/h sie bujala. Koncowka byla szybka, ale poczatek ustawil predkosc :).
| 17:04 niedziela, 16 stycznia 2011 | linkuj Nie wiem czy to widzieliście ale obczaiłem tą górkę rodmana :D szału ni ma
Ale jestem zaskoczony tą średnią coś się wydarzyło ? Ponadto niezły puls przy moich 80 procentach :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asasi