• Temperatura -9.0°C

Biegowe E2

Sobota, 18 grudnia 2010 · dodano: 18.12.2010 | Komentarze 4

Najpierw rozgrzewkowo dookola dwoch osiedli, potem Cytadela. Mocne tempo, tak szybko chyba jeszcze nie biegalem - wydawalo mi sie ze czas w ogole sie nie posuwa w stosunku do przebieganego dystansu. Na pewno ponizej 5min/km. Na Cytadeli mimo 19 dosc jasno, oczywiscie w czerwonym odcieniu od swiatel Poznania odbitych od niskich chmur. Spokojnie mozna bylo sprawdzac tetno na pulsaku bez latarni. Wszystkie alejki ubite na twardo - znakomita, sprezynujaca nawierzchnia do biegania. Udany, rowny trening.
KOW 4, obciazenie 424.

lemuriza1972
| 21:06 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj no tak .. jest jakis tam odgłos, może jak opanuje bieganie, to sie w niego wsłucham. Na razie koncentruję sie mocno na tym co przede mną, co by gdzieś z toru nie wypaść.
na razie 3, 4 godziny to ponad moje siły. Dzisiaj dałam rade ok 2,5 i wróciłam mocno zmęczona.
Te podbiegi....:), ech trzeba się nasiłować.
Ale idzie ku lepszemu.
Jak podłapię technikę to będzie lepiej.
Jak to powiedział dzisiaj Mirek Bieniasz ( biega 3 sezon i chyba już jest najlepszy w Tarnowie): "trzeba mieć siłę w nogach, biegać, biegać, a technika przyjdzie sama".
Polecam:)
| 16:59 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj Nart jeszcze nie ma. Ale beda! :)
Musze miec te narty, bo nie wyobrazam sobie treningu 3-4h biegajac, na trenazerze nie usiedze, a rowerem nie da sie na sniegu porzadnie depnac.
Dzis przejezdzalem kolo narciarza - ten charakterystyczny odglos biegowek: szszsz...szszsz bardzo mi sie spodobal :).
lemuriza1972
| 15:57 niedziela, 19 grudnia 2010 | linkuj a narty gdzie?:)
| 21:13 sobota, 18 grudnia 2010 | linkuj Niezłe avg. Coś czuje że rowerem był za tobą nie nadążył ;p

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ypang