Dlugie biegowe E2

Czwartek, 25 listopada 2010 · dodano: 25.11.2010 | Komentarze 3

Wczoraj patrzac na sypiacy snieg i chlape wiedzialem juz, ze dzisiejsze dwugodzinne E2 bedzie biegane. W tym sezonie nie biegalem jeszcze tak dlugo, wiec na starcie bylem podniecony jak na maratonie ;). Tempo mocne, choc po piaszczystych drogach biega sie zauwazalnie wolniej niz po asfalcikach na Cytadeli - but nie ma takiego odbicia na miekkiej lesnej drodze. W kazdym razie tetno miedzy 150 a 160. Tempo ladne, punkt kontrolny na ktorym meldowalem sie zwykle po 9 min minalem tuz ponizej 8 min, punkt zwykle na 23 min tym razem na 21 minucie, a miejsce w ktorym na 45-46 minucie zawracalem tym razem minalem w czasie 40:07 i pobieglem dalej :). Akurat od tego miejsca podloze stalo sie o wiele bardziej zwirowe i pobieglo sie jeszcze szybciej :). Zawrocilem przy czasie 58:30 dajac sobie trzy minuty forow. Okazalo sie ze z powrotem bieglem 3:47 dluzej. Szczegolnie koncowe 15 minut bylo juz ciezkie, widac bylo ze paliwko sie konczy. 4-5 razy sploszylem stada saren - z rana widac czesciej wylaza na drogi, a biegnac zblizalem sie na 30-50m, zanim mnie zauwazaly. Obserwowalem jak sie oddalaja z usmiechem - smiesznie wygladaly te snieznobiale lustra na zadach, widoczne jeszcze ze 150m, podskakujace miedzy drzewami :).
Udany trening, choc juz troche wysilku kosztowal, to dobre tempo trzymalem od poczatku do konca.
KOW 5, obciazenie 605.

| 13:19 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Maks --> dzieki ;)
Adam --> no nie ukrywam ze mysle o jakims starcie w marcu, ale raczej w polmaratonie, bo maraton to jednak za wiele chyba. Polmaraton przynajmniej wiem, ze przebiegne :-). Ale faktycznie chodzi mi to po glowie juz od zeszlej zimy.
AdAmUsO
| 11:54 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj Mariusz, zamiast GG w przyszłym sezonie to może jakiś start w maratonie biegowym ? powiem szczerze że chodzi mi to po głowie ;) to by było coś ... innego ;) ... no i zmieścić się w 4h :)
| 23:57 czwartek, 25 listopada 2010 | linkuj Szacun wielki ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc