Znow goraco

Środa, 21 lipca 2010 · dodano: 21.07.2010 | Komentarze 0

Mocniejszy tlenik w dosc rownym tempie. Trzcianka-Wolowe Lasy-Czlopa-Wielen-Krucz-Czarnkow. Goraco, ale najbardziej sie dawal we znaki bardzo silny wiatr w koncowce.
We Wieleniu postoj przy sklepie po picie, przy okazji pogawedka z miejscowym, ktory stwierdzil ze kiedys mial tez taki (tzn szosowy) rower, zwazyl moj w reku i stwierdzil ze jego byl lzejszy bo mial ciensze rurki :), a potem doradzil mi zebym sobie podniosl o 10cm kierownice, bedzie mi wygodniej :D. Powiedzialem ze to rozwaze i pojechalem dalej. Pare km za Wieleniem zlapalem sie na kolo rozklekotanego skutera z facecikiem i dzieckiem. Kierowca okazal sie bardzo towarzyski, pogadalismy, tzn pokrzyczelismy chwile, podawal mi na biezaco predkosc (przy okazji okazalo sie ze ma o 5km/h zawyzone wskazania licznika ;)), dzieciak klaskal i ogolnie czulem sie jak prawdziwy kolarz :D. I tak sobie przyjemnie przejechalem kilka km pod wiatr z predkoscia 45km/h, niestety skuter odbil w bok i musialem radzic sobie sam :).
W sumie fajnie sie jezdzilo, srednia nie za duza przez silny wiatr, ale noga podaje.