Czarnkow terenowo

Środa, 5 maja 2010 · dodano: 05.05.2010 | Komentarze 3

W koncu terenowo. Zaraz spod domu w las, od razu up and down, przy okazji zjechalem stromy piaszczysty zjazd z zakretem, przy ktorym sie do tej pory zawsze krepowalem ;). Po kilku km docieram w okolice Pianowki, gdzie metoda prob i bledow wytyczylem sobie fajna 4-5km petle XC, w jedna strone sa ostre zjazdy, a w druga ostre podjazdy ;). No i jeszcze poszukalem stromszych technicznych zjazdow z gorek, co nie bylo trudne, bo akurat tu i owdzie trwa zrywka drzew i bardzo stromych zjazdow z polmetrowymi koleinami od ciezkiego sprzetu nie brakuje. Wyglada to zupelnie jak przy zrywce w gorach, wiec mozecie sobie wyobrazic ;). Jechalem dosc mocno, ale zroznicowany teren i miejscami sporo blota, wiec taka a nie inna srednia.

| 21:10 środa, 5 maja 2010 | linkuj Z nazwą skoczni coś mi się pokręciło :)
Właśnie - to tamte zawody mi przypomniały że tam macie niezły zjazd :)
Ale rozumiem już obecny stan.
| 20:58 środa, 5 maja 2010 | linkuj Dawno na skoczni nie bylem, musialbym obejrzec ten zjazd, bo moglo sie troszke dziur porobic. pamietam ze Maja Wloszczowska i inne dziewczyny z Lotto zjezdzaly to blyskawicznie ;). BTW, skocznia to "Grzybek" od charakterystycznej konstrukcji na szczycie ;). Generalnie te rejony gdzie jest skocznia sa chyba raczej dosc slabo przejezdne i zasmiecone, troche za blisko osiedli ludzkich :).
| 19:19 środa, 5 maja 2010 | linkuj Ja to wyobrażam, mimo że w Szwajcarii Czarnkowskie byłem tylko raz ...
A zjazd ze szczytu rozbiegu dawnej skoczni "Przegibek" ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa azega