Swiateczna spalarnia I

Poniedziałek, 5 kwietnia 2010 · dodano: 05.04.2010 | Komentarze 2

Ucieczka przed swiatecznym obzarstwem. Trasa fajna, lesista i dosc urozmaicona w pionie:
Czarnkow-Trzcianka-Wolowe Lasy-Mielecin-Czlopa-Wielen-Mialy-Biala-Rosko-Czarnkow. Nie zabralem pulsaka, mialo byc turystycznie. Jechalo sie swietnie, noga zasilona swiatecznymi kaloriami podawala bardzo dobrze. Odcinki w Puszczy Drawskiej sa bardzo fajne, pagorkowate okolice, dobre asfalty i stare lasy zaslaniajace od wiatru. Od Mial tempo stopniowo roslo, bo uciekalem przed idaca z zachodu burza, ktora dognala mnie na odcinku Biala-Rosko, gdzie jechalem kawalek prostopadle do jej trasy. Na szczescie pod chmura ostro wialo z zachodu, wiec gdy wpadlem na droge do Rosko-Czarnkow w kierunku wschodnim, bez problemu rozwinalem 40km/h i po chwili wyprzedzilem burze i w Czarnkowie mialem wypracowana 5 minutowa przewage nad deszczem. Jak tylko dojechalem do domu i schowalem rower zaczelo lac i nie przestawalo przez pol nocy. Pierwszy raz udalo mi sie uciec przed burza :).