• Temperatura -1.0°C

Szybka piłka

Wtorek, 16 lutego 2010 · dodano: 16.02.2010 | Komentarze 4

Ucieczka przed trenazerem ;). Trasa Strzeszynek-Rokietnica-Sobota-Suchy Las-Morasko-Poznan. W miare zwawo, bo czas mnie gonil. Kilka poscigow za tirami i autobusami, ale odpadalem po przekroczeniu 40km/h. Nie te kola, nie ta pora roku, nie ta forma. Ale ja im jeszcze pokaze! ;)
Wow, pierwsze w tym roku 300km na rowerze pękło :).
Waga systematycznie w dol, 81 kg.

| 12:15 czwartek, 18 lutego 2010 | linkuj Hehe, mozliwe ze sie zainteresuje, ale moze moj Easton 105mm bedzie dobry, biorac pod uwage, ze sztyca tym razem bedzie z offsetem. Pozyjemy, zobaczymy ;).
| 22:36 środa, 17 lutego 2010 | linkuj proponuję Ci zrobić "przetarg", ja tak zrobiłem, kilkunastu dostawców zbijało ceny tak więc dość korzystnie kupiłem niektóre części,
jakby co mam świetny mostek na zbyciu "Pro" 120 mm (chyba LT czy jakoś tak), mało jeżdżony - wygląda jak nowy, dla Kolegi - tanio i elegancko ;)
| 18:17 wtorek, 16 lutego 2010 | linkuj Waga idzie, ale latwe zasoby energii juz sie skonczyly. Teraz jak nie walne przed treningiem jakiejs michy makaronu to w ogole nie mam pary :)
Co do rowera, to poluje teraz na sztyce, pewnie nie bede eksperymentowal i wezme Ritcheya WCS. Chcialbym od razu kupic z mostkiem i kiera, zeby oszczedzic na wysylce z Allegro, ale chyba sie nie da, bo rama jest krotsza od Authora i nie wiem, jakiego mostka bede potrzebowal. Tak ze kokpit na razie zostaje stary do przymiarki, pozniej bedzie zmieniany, a rowerek bedzie skladany zapewne jakos w przyszlym tygodniu.
| 13:32 wtorek, 16 lutego 2010 | linkuj Pięknie Ci ta waga schodzi ;)
Niedługo zejdziesz poniżej mojej ;)
Jak tam składanie rowerka przymierzasz się ?
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa degoo