• Temperatura -2.0°C

Sniła mi sie jazda rowerem...

Sobota, 30 stycznia 2010 · dodano: 30.01.2010 | Komentarze 3

To juz nie sa zarty ;). A tymczasem po dniu przerwy ze wzgledu na pobolewajace sciegno pod kolanem - bieganie, jakzeby inaczej ;). Krotko, ale dosc szybko.
Mocno wialo, sciezki byly miejscami zawiane dziesieciocentymetrowa warstwa sniegu. Bieganie po czyms takim potrafi umęczyć ;).
Z rana wracajac z miasta zrobilem sobie spacer po Cytadeli z aparatem Zorka 5 i strzelilem kilka zdjęć ;P
Tak dla dokumentacji zimy dziesieciolecia:

Typowa sciezka w poludniowej czesci Cytadeli, dluga i prosta.

Rowerzystow nie bylo, ale polscy rycerze nigdy sie nie poddaja! ;)

Znany i lubiany podjazd XC na Cytadeli w wersji zimowej.

Czasem spod sniegu filuternie mrugnie Historia...
Pozostalosci Rawelinu III, to umocnienie tez jak mi sie zdaje jest wykorzystywane w zawodach XC."

Pierwszy stopien zagrozenia lawinowego. Turystow prosi sie o szczegolna ostroznosc, zanotowano pierwsze obrywy ;).

Tzw brama polna w polnocnej czesci Cytadeli, miedzy Rawelinami II i III. Esowato zakrecony wjazd ulatwial obroncom czestowanie nieproszonych gosci ołowiem ;). Kilkadziesiat metrow dalej w czasie walk o Cytadele stal unieruchomiony Tygrys, brak mozliwosci ruchu nie przeszkodzil mu zniszczyc czterech T34 na terenie dzisiejszych osiedli Zwyciestwa i Przyjazni.

| 21:19 wtorek, 2 lutego 2010 | linkuj no proszę, a ja w międzyczasie zwiedziłem Muzeum Powstania Warszawskiego w Warszawie, też ciekawie ;-)
Anonimowy tchórz | 23:42 poniedziałek, 1 lutego 2010 | linkuj nie spać, kręcić!!!
gruntzWR
| 21:33 sobota, 30 stycznia 2010 | linkuj ha,ha.
Mnie również śniła się dziś jazda na rowerze. Choć myślę że to z powodu oglądania na you tube wszystkiego co wyłoniło się na hasło Wrocław rowerem :D

Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwone