• HRmax 208 (110%)

Bleee

Poniedziałek, 18 stycznia 2010 · dodano: 18.01.2010 | Komentarze 10

Paskudna pogoda, cieplo, wilgotno, nadtopiony snieg nie sprezynowal jak zwykle, tylko ustepowal spod stop, niweczac odbicia. Ale biegalo sie fajnie (ostatnio w ogole biega mi sie coraz fajniej ;)), tempo dosc dobre, dwa kilometrowe odcinki przebieglem w granicach 4 min/km przy tetnie 150-152. Spore odcinki przebiegniete, a nie przetruchtane. Fajne maksymalne tetno, ciekawe co mnie tak zakłóciło :)

| 13:51 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj Teoretyczny. Jak juz pisalem, nie mialem jeszcze zaszczytu osiagnac, ale bede sie staral :)
| 13:48 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj A już myślałem że odmłodniałeś ;)
Czyli twój max to 187 ?
| 13:33 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj Niestety, moj pulsak swoje lata ma i nie chce rozmawiac z kompem. Ale zareczam, wiem jak sie czuje przy pulsie 180 i jestem pewien, ze takiego pulsu nie mialem :).
| 11:24 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj Nie koniecznie wrzuć sobie na kompa powinieneś mieć wykres jak jest płynne wejście HR Max to oznacza że faktycznie mogłeś mieć tyle a jak jest wysoki pik to może być zakłócenie ;)
| 09:53 środa, 20 stycznia 2010 | linkuj W ogole, ja mysle ze te 208 bpm to nie jest rzeczywisty puls, tylko jakies zaklocenie, moze jakis mijany biegacz tez mial sigme i sie nalozyly sygnaly. Jak biegam to nie robie jakichs interwalow i puls wchodzi na 160-170 tylko na podbiegach i w sprintach. BTW, wlasnie zauwazylem ze HRmax liczony przez Sigme spadl mi i juz jest tylko 187 :). Starosc nie radosc, buuu ;).
| 19:51 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj Myślisz o rowerze oczywiście ?
Ja miałem 187 i to na rowerze ;)
Ciekawe ile w tym roku będzie ;)
| 15:27 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj :D
Tak, naprawde, to jeszcze mi sie nie udalo osiagnac mojego teoretycznego maksa 188. Najwiecej ile wydusilem z siebie to 184, ale w tym roku postaram sie pobic ;)
| 15:25 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj Przesuń sobie na pulsometrze górny próg wygląda na to że masz organizm wytrenowany na poziomie 20 latka ;) Jeśli jesteś w stanie wejść na takie tętno. Podejrzewam że nikt z Tobą nie wygra w sprincie ;)
| 15:14 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj Ano tak sie staram :). Trzymam sie przedzialu 140-150, ale czasem mnie poniesie i lece jak gazela 50km/h na tetnie 208 ;>
Jeden km w ~4 min to sobie tak kontrolnie przebieglem, a drugi, bo nie moglem uwierzyc w wynik, przeciez pamietalem, ze w grudniu na takim samym tetnie zajmowalo mi to 7 minut ;). Raz ze w bieganiu waga mocno wplywa na tempo, dwa to juz sie troche wybiegalem przez ten miesiac :).
| 11:33 wtorek, 19 stycznia 2010 | linkuj Dobrze masz organizm wytrenowany ;) Ale generalnie bieganie bardzo mocno podnosi tętno bardziej niż rower ;)
Staraj się biegać w średnim tętnie między 70-85% najlepsze jeśli chodzi o spalanie tkanki tłuszczowej i wyrobienie wydolności.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa koisp