• Sprzęt Author Traction 2006

Cytadela-Malta

Niedziela, 29 listopada 2009 · dodano: 29.11.2009 | Komentarze 6

Po obejrzeniu http://vimeo.com/4654970 filmiku wzielo mnie na teren, wiec szybko ubralem sie i na Cytadele, gdzie pozjezdzalem z co stromszych gorek, starajac sie postrzymac od hamowania. Ciezko mi to szlo, mam opory jak nie widze gruntu spod lisci. Potem w lesie za Malta tez zjedzilem co lepsze singielki, na chwile korytem Warty przejechalem sie na poludnie, ale na wysokosci Rataj zawrocilem do chaty. Jeszcze na chwile przejechalem sie na Cytadeli, gdzie zaliczylem glebke na podjezdzie, gdy tylna opona wyrzucila do tylu kupe lisci, rower sie zatrzymal a ja nie zdazylem sie wypiac ;). Dobrze ze na suche upadlem ;)

| 21:24 wtorek, 1 grudnia 2009 | linkuj Zjechac mozesz, nowe Sidy w sumie niewiele sie roznia pod wzgledem wytrzymalosci od Reby. Czy zjedziesz tak szybko jak koles z dwudziestocentymetrowym skokiem przedniego i tylnego kola i downhillowym rowerem to juz nie wiem ;). W kazdym razie trasa dosc ekstremalna i ja bym sie bal na rowerku XC to zjezdzac.
Djablica | 23:01 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj świetny filmik, jeździłam z tej góry wiele razy, ale na nartach zjazdowych i fun'ach też;p A czy na moim góralu z amortyzatorem sid worldcup mogę tak zjechać, czy się rower popsuje? No i ominę te chopki z pomostów na wszelki wypadek...
| 21:24 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj Super filmik, wiecie może co to za muza albo zespół ?
pozdrawiam
| 17:50 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj Dla mnie to w ogole kosmos, tym bardziej ze podloze tam to cos czego nienawidze na maratonie, kamienie przetykane korzeniami i z posypka ze sciolki i blota :). A szybkosc z jaka niektorzy zjezdzaja po tym jest poza moim wyobrazeniem. Filmik fajny, tym bardziej, ze swietna muzyka i dobrze zsynchronizowana z obrazem.
A tego momentu w 4:32 nie zauwazylem wczesniej, ciekawe czy sie koles wybronil ;)
faloxx
| 17:16 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj ps - nie wiem czy zauważyłeś, podczas oglądania filmiku w 4 minucie i 32 sekundzie biker wydaje takie śmieszne "oooh", ale chyba nie było mu wtedy do śmiechu ;-)
| 17:13 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj Właśnie looknąłem ten filmik i rzeczywiście robi wrażenie. Kolesie są nieźli, a i montaż wygląda jak profesjonalny, też mi ślinka pociekła. Jak nie będzie za dużo padać w tygodniu, to w przyszły weekend jadę w góry na Jałowiec, Leskowiec :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa egoob