Cruising around

Czwartek, 12 listopada 2009 · dodano: 12.11.2009 | Komentarze 3

Kicin-Wierzenica-Kobylnica-Swarzedz-Malta i tu dwa kolka na dobitke. Wiatr dzis wyjatkowo zlosliwy, gdzie by nie jechac, wial w twarz :). Na drodze Swarzedz-Poznan wyminela mnie laweta na dwa samochody, cala jej dlugosc zajmowala dluuuuga limuzyna. Podobna kiedys widzialem na Krymie, ta laweta miala blachy litewskie. Ciekawe jak takie monstrum manewruje w miescie ;).
A na Malcie widzialem opisanego ostatnio w jakiejs gazecie starszego pana, krecacego na rowerku z golym torsem :). Az mi sie zimno zrobilo, nimo wszystkich windstopperow,czapek i rekawic ;).

| 21:27 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj mruczek -> laweta laweta, ale ta dlugasna limuzyna robila wrazenie :). Na Krymie widzialem identyczna w Jałcie, tam na tych kretych gorskich asfalcikach manewrowanie tym monstrum to dopiero musiala byc katorga ;)
Rodman -> no kurcze faktycznie gosc jest mocny, przy 6 stopniach i na wietrze naginac na rowerze z gola klata ;). Ale troche czerwony byl od zimna ;).
| 21:11 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj hehehe, tego gościa z gołą klatą już 2x widziałem, mocny jest ;D, trochę jedzie a później ćwiczy przy ławeczce, kto go pierwszy "upoluje" na Nokię wygrywa batonik ;P ...
mruczek509
| 14:35 czwartek, 12 listopada 2009 | linkuj Właśnie teraz czytałem artykuł gdzie kierowca lawety wjechał w sygnalizacje świetlną w Poznaniu, tylko nie ta data ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi