Nocne testy Bocialarki

Niedziela, 18 października 2009 · dodano: 18.10.2009 | Komentarze 7

Pogoda sie poprawila, wiec wybralem sie wytestowac lampke. Trzy okrazenia nad Malta pozwolily pobawic sie trybami swiecenia, potem pojechalem kawalek w las, i na koniec runda po miescie. Generalnie na 10% mocy lampka swieci tak jak moj stary Cateye, i wlasciwie nie ma sensu wlaczac na miescie innego trybu, bo jako sygnalizator wystarcza to w zupelnosci. Poza miastem na asfalcie na luziku da sie jezdzic w trybie 40% mocy. Dobrze oswietlone jest jakies 10m przed rowerem, dodatkowo latarka ma bardzo dobre swiatlo na rower, szeroko rozproszone. Tryby 65 i 100% wlasciwie tylko w teren, swiatlo jest takie ze strumien fotonow hamuje rower ;) i oswietla teren na jakies 40-50m przed kierownica. Niesamowite jak na takie malenstwo :).
Koniec leniuchowania, oglaszam oficjalnie rozpoczecie nowego sezonu rowerowego :)

| 08:17 piątek, 23 października 2009 | linkuj Z tego co czytalem to mocowanie jest pewne. Ja jeszcze jakos ekstremalnie terenowo nie jezdzilem, na razie mam lampke zamontowana na zimowce ze sztywnym widelcem i na torach kolejowych czy kraweznikach lampa ani drgnie. Wydaje sie mocno siedziec.
AdAmUsO
| 19:37 czwartek, 22 października 2009 | linkuj mam jeszcze pytanie odnośnie mocowania ... trzeba coś kombinować czy można temu zaufać ? ... nie chciałbym tego cudeńka zgubić na drodze ;)
| 19:24 czwartek, 22 października 2009 | linkuj czekałem na tą opinię ;) już zamawiam :P
pozdrawiam
| 21:37 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj http://www.allegro.pl/item769959547.html
235zl z wysylka, lampka, dwa akumulatory, bardzo fajny pokrowiec, ladowarka do ogniw i smyczka na kciuk w razie czego ;).
| 20:46 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj a ile taka świecąca przyjemność kosztuje ?
| 08:44 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj Robin --> wersja 2.1, niby troche wydajniejsza dioda, ale mysle, ze w praktyce nie roznia sie one za bardzo.
robin
| 08:31 poniedziałek, 19 października 2009 | linkuj Mam podobne zdanie co do latarki. Jaki masz typ latarki ja mam 2.0 - warta swojej ceny, ten jej nie doceni kto jej nie widział na oczy. Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aters