• Sprzęt Author Traction 2006

Nici z nocnej jazdy ;(

Piątek, 9 października 2009 · dodano: 09.10.2009 | Komentarze 8

Nie przewidzialem ze wyszukiwanie zimowych ciuchow w starych szafach zajmie mi tyle czasu i spoznilem sie do zrodelka jakies 2 minuty. Maksa i Toadiego juz nie bylo a ja oczywiscie zapomnialem jakis telefon do nich wziac. Wyskoczylem w strone Swarzedza wypatrujac mocno oswietlonych rowerzystow ;), ale kilometr za przejsciem pod szosa spotkalem znajomego wracajacego z Dziewiczej, no i uznalem ze nie ma co gonic wiatru w polu i wrocilismy razem przez Malte. Tak ze z nocnej jazdy byly tylko 4km powrotu lasem na Malte ;). Sorry chlopaki ;).

| 08:08 poniedziałek, 12 października 2009 | linkuj Bywa, beda nastepne okazje ;). Wlasnie zamowilem na Allegro Bocialarke, wiec jesli chodzi o zrodlo swiatla tez nie bede odstawal nastepnym razem ;). Bo jazda na mojej starej lampce noca w lesie to wyjatkowo skomplikowana forma popelniania samobojstwa :D.
toadi69
| 01:50 poniedziałek, 12 października 2009 | linkuj szkoda że nie wpadłem wcześniej na pomysł z komórką bo miałem do Ciebie numer, ale byłem tak zagoniony i zaintrygowany własnym problemem - wymiana suportu iż o niczym więcej nie myślałem a czas mnie gonił i byłem spóźniony, super że zaczekali za mną.
| 16:47 niedziela, 11 października 2009 | linkuj Trza było się spytać ;)
Ale moja wina że nie wysłałem do was komórki co by się lepiej zmówić następnym razem nie popełnię tego błędu;)
Szkoda, że nie byłeś...
Pozdrawiam
| 16:54 sobota, 10 października 2009 | linkuj sq3mka --> dwoch chlopakow tam widzialem, pewnie was, no ale was nie znalem, a ludzie tam czesto stoja ;)
sq3mka
| 15:19 sobota, 10 października 2009 | linkuj Szkoda, że cie nie było...ja z Pawłem przyjechałem o 18, i staliśmy cały czas przy źródełku, a wyjechaliśmy dopiero koło 18:35, także dziwne, że nas nie spotkałeś. Chyba, że przyjechałeś 2min po tej 18:35. Do następnego razu...;) Pozdrawiam
| 08:49 sobota, 10 października 2009 | linkuj Czyli wszystko sie rozbilo o brak telefonu ;) Rodman --> 500 568 896 jakby co :). Pusc jakas eske cobym tez mial.
toadi69 | 22:28 piątek, 9 października 2009 | linkuj nic się nie stało
ja się mocno spóźniłem i dość późno ruszaliśmy
| 18:41 piątek, 9 października 2009 | linkuj hehe, pewnie się spóźnili 15 minut ;> .... a swoją drogą jakiś numer mógłbyś podesłać ;) ...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emkre