• Sprzęt Author Traction 2006

Rozruch na Morasku

Czwartek, 24 września 2009 · dodano: 24.09.2009 | Komentarze 4

Maly rozruch na Morasku, troche podjazdow, obejrzalem wspomniany przez Maksa podjazd po beleczkach (pierwszy raz go widzialem, wczesniej myslalem o tym stromszym wyzej :)) i chyba faktycznie jest do podjechania, tyle ze trzeba trzymac dosc wysokie tempo, zeby sie przepchnac przez "watpliwe technicznie" miejsca. W kazdym razie za pierwszym razem poleglem :). Powrot po ciemku.

arturraszi
| 14:54 piątek, 25 września 2009 | linkuj Rowery mogę zabrać,nie ma problemu.Mój tel.796218480.
| 10:07 piątek, 25 września 2009 | linkuj Mówiłem że lekko nie jest przynajmniej dla mnie ;)
Pozdrawiam
| 19:21 czwartek, 24 września 2009 | linkuj Nie ma czego gratulowac, bo nie wjechalem ;). Tylko raz ostroznie sprobowalem i prawie glebe zaliczylem, bo za wolno jechalem, potem juz zaczelo sie ciemno robic. Na pewno jest tam pare trudnych fragmentow, ale bedzie wyzwanie do pokonania przy okazji ;)
toadi69
| 19:15 czwartek, 24 września 2009 | linkuj no i co to ma być, wychodzi że ja i Krzysztof jeszcze na niego nie wjechaliśmy.
Jak mam tam się wkuliwać, to od razu przypominam sobie zerwany łańcuch i przytrzaśnięte do rury pewne części ciała :) chociaż było to dawno, bo rowerek miał wtedy około roczku.

Gratuluje wjechania

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz