• Sprzęt Author Traction 2006

Rusalka-Strzeszynek

Niedziela, 26 lipca 2009 · dodano: 26.07.2009 | Komentarze 4

Najpierw lasy Rusalka-Strzeszynek i tu od razu wszedlem na obroty, bo jakis biker siadl mi na kolo i nie chcial odpuscic, wiec wiekszosc drogi do Strzeszynka przejechalismy z predkoscia w okolicach 35 km/h ;). Pozniej odbilem na druga strone torow, pokluczylem po lesie, Wrocilem nad Rusalke i tam pare kolek zrobilem, na koniec krotka rundke po Cytadeli. Wreszcie jezdzilo mi sie dobrze, nic nie strzelalo czy piszczalo, udalo mi sie w miare dobrze dobrac cisnienia w Rebie i ogolnie bylo swietnie :).

| 17:05 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj Ano, pogoda moze nie dopisac na dwa sposoby, moze byc za goraco, co bedzie zle, albo padac, co bedzie jeszcze gorsze :D. Chociaz w zeszlym roku tereny wygladaly na malo blotniste, to przy tamtych stromiznach na zjazdach wiekszosc pewnie bym schodzil ;). Nic mnie nie wykancza psychicznie bardziej niz bloto.
Rodman | 06:00 poniedziałek, 27 lipca 2009 | linkuj oby tylko pogoda dopisała ... :))
| 20:14 niedziela, 26 lipca 2009 | linkuj No zobaczymy, ciezar roweru swoje, a ciezar ciala swoje, a ostatnio mam z tym problem ;). W kazdym razie moze cie wypatrze przed startem, latwy do zapamietania masz numer ;). Juz sie nie moge doczekac maratonu, ponad miesiac przerwy jednak robi swoje :D.
| 19:54 niedziela, 26 lipca 2009 | linkuj siemka ! nie ma jak dreszczyk rywalizacji na treningu ;P
w Głuszycy raczej będziesz daleko z przodu ;) po płaskim asfalcie ciężar roweru nie ma zbyt dużego znaczenia jak już się rozkulam - można jechać pod 3 dyszki, na podjazdach, a szczególnie na 3000 m przewyższeń sprzęt ma ogromne znaczenie, wysysa siły i energię albo niesie ...
Pozdrower !:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asnas