• Sprzęt Author Traction 2006

Testy Reby

Wtorek, 30 czerwca 2009 · dodano: 30.06.2009 | Komentarze 0

No, poskladalem rower, zalozylem nowy licznik (Sigma DTS 1106 bezprzewodowa) i na testy!
Sigma w porownaniu do Cateye nie bardzo mi podchodzi, na moje oko niepewne mocowania, mierzenie szybkosci co 0,5 km/h i ogolnie inny wyswietlacz. No ale pewnie sie przyzwyczaje jak gdzies nie odpadnie ;). Reba po wymianie oleju jak nowka, napompowalem dosc twardo, ale i tak male nierownosci wybiera jak zloto. Jutro wyjezdzam na 4 dni pojezdzic na Wybrzerzu, wiec zalozylem semisliki Author Silk Road, strasznie ciezkie (~700g), ale raz ze po asfalcie i latwym terenie bardzo dobrze sie kulaja, a dwa to mam zamiar przejechac w tym czasie 500-600km glownie po asfaltach i szkoda mi w takich warunkach zdzierac prawie nowe Karmy. Zreszta dzis oponki zaskoczyly mnie, bo mimo symbolicznego bieznika na czole trzymaja sie gruntu calkiem niezle, nie radza sobie tylko w blocie. Jezdzilem dzis na Morasku, troche na Biedrusku i powrot przez Strzeszynek i Cytadele.