• Sprzęt Author Traction 2006

Maraton w Karpaczu

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 04.05.2009 | Komentarze 1

Maraton w Karpaczu, giga. Pechowo. Pod Wang dotarlem gdzies w polowie stawki, czyli niezle, ale wjazd prawie 50km/h na kamienie juz po jakims km zaowocowal snejkiem. Dla mnie szok - do tej pory nie zlapalem gumy na maratonach! ;) No ale pozbieralem sie psychicznie i zmienilem detke, ale za slabo napompowalem i po 500m znow snejk! Zalamka, zapasowej detki juz nie mialem, wiec wzialem dwie latki i skleilem ta pierwsza. Bardzo zle sie to robi jak wszyscy czlowieka mijaja ;). Ze byl to rozjazd mega/mini to walczylem z myslami zeby zjechac juz do Karpacza i dac sobie spokoj, ale na szczescie sie nie poddalem, w sumie po 40 min walki z oboma detkami ruszylem dalej, juz w peletonie mega, ktory w miedzyczasie nadjechal. Jako ze juz nie mialem ani detek, ani latek ;) stwierdzilem ze jade rekreacyjnie, zeby obejrzec trase i dojechac, bo nastepna guma by mnie wyeliminowala. I jestem zadowolony, trasa bardzo fajna, jednak kilkunastu zawodnikow z giga wyprzedzilem i nie zmeczylem sie jakos totalnie. Pulsometr cos szwankowal i wlaczyl mi sie na dobre dopiero po rozjezdzie mega/giga, wiec dane niepelne, ale widac ze flakow sobie nie wypruwalem ;). Srednie tetno 148 to dosc rekreacyjne, zwykle na maratonach mam 160-165.