Po pracy traska Biedrusko-poligon-Strzeszynek.

Sobota, 8 listopada 2008 · dodano: 08.11.2008 | Komentarze 3

Po pracy traska Biedrusko-poligon-Strzeszynek. Z jednej strony dobrze bo za dnia pojezdzilem ;), z drugiej kiepsko sie jechalo bo bylem zmeczony.

bananafrog
| 22:05 niedziela, 9 listopada 2008 | linkuj Mnie tam na poligony wozili w 'oplandekowanych' starach, więc kompletnie nie łapię się w okolicy. Ale tych poligonów trochę użyłem... Z tym, że wolałbym poznać je na mtb :)
| 22:45 sobota, 8 listopada 2008 | linkuj Hehe, no ja od tej strony ich nie poznalem, raczej poligon w Biedrusku znam od strony szosy Biedrusko-Zlotniki, czesto uzywanej przez szosowcow ;). Chociaz raz wjechalem tam na mtb i bylem zachwycony - swietne tereny do pojezdzenia. Co by o wojsku nie mowic, to dzieki jednostce w Biedrusku pod Poznaniem jest spory kawal niezasmieconej i niezajezdzonej przyrody :)
bananafrog
| 21:25 sobota, 8 listopada 2008 | linkuj Kilka ładnych już lat temu byłem w Poznaniu w wojsku... Tych poligonów nie zapomnę (zima ;). Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zylis