Strange little bike, where are you riding...

Środa, 6 sierpnia 2014 · dodano: 06.08.2014 | Komentarze 3

Po dłuższej jeździe na góralu, zawsze mam wrażenie że nie ma pode mną roweru gdy wsiadam na szosówkę :).
Standardowo do Wielenia i z powrotem. Z początku pod wiatr, żeby wracać z wiatem, ale plan się nie powiódł, bo po 15km gwałtownie zmienił się wiatr o 180 stopni :). Nie widziałem czegoś takiego jeszcze, wjeżdżałem do wioski z wiatrem w plecy, a wyjeżdżałem z wiatrem w ryj.
Pogoda robi wszystko żeby mnie zniechęcić do szosy, a jak na złość Canyon domaga się generalnego remontu.

| 20:56 środa, 6 sierpnia 2014 | linkuj Jurek, może stąd miałem to wrażenie wmordewindu ;).
Jacek, no jak to, Sudety MTB Challenge się przydarzył ;).
W sumie nic strasznego, zapowietrzone hample, brak klocków, mleczko by się przydało wymienić, serwis pedałów jest niezbędny, fajnie byłoby zmienić stery i support, gripy starte od błota... takie tam drobnostki, hehe.
| 20:37 środa, 6 sierpnia 2014 | linkuj A co się przytrafiło złego Canyonowi ?
Jurek57
| 19:38 środa, 6 sierpnia 2014 | linkuj Ja przy takiej średniej , nawet w bezwietrzny dzień miałbym pod wiatr ! :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal