Przed burzą

Środa, 11 czerwca 2014 · dodano: 11.06.2014 | Komentarze 0

Nie chciało mi się dziś w ogóle wyjeżdżać w tym upale, ale jak zaciągnęło niebo chmurami, a prognoza w meteo zapowiedziała ulewy za 3h, to w końcu osiodłałem rumaka ;).
Mimo chmur nad asfaltem panował martwy upał, potęgowany prawie zupełnym brakiem wiatru. Raz się zatrzymałem to aż mnie zatkało :)
Generalnie szło ciężko, bo przy tym upale kompletnie odrzucało mnie od węgli i znów wróciłem do low carb, a tego dnia chyba już glikogen był blisko zera. Ale standardowo po pół godzinie się rozkręciłem. 15 skoków po 15 depów, trzeba poćwiczyć moc przed Wyrzyskiem. Do tego parę podjazdów zaliczonych w czasie powrotu.
Przyjemnym momentem był zjazd z Goraju do Pianówki - półtora kilometra wilgotnego chłodu w cieniu drzew. Aż mi się zimno zrobiło, co było super odmianą.
Trzeba się pogodzić z tym że korba w Radonie po 32 tys kilometrów jest do wymiany. Wielowypust jest już tak zjechany, że ciężko to skręcić tak żeby nie skrzypiało, i właśnie dziś skrzypianie wkurwiało mnie całą drogę ;). Jeszcze jutro muszę to wytrzymać.
Ma być 10 stopni chłodniej niż dziś, będzie rozkosznie :).